Hívjon minket: (06-1) 792-8 Klikk ide!

FinTech a turizmusban

FinTech a turizmusban

A Financial Technologie (FinTech) több mint egy szlogen. Ez a mozaikszó olyan technológiák összessége, amelyek növelik a pénzügyi szolgáltatások terén létrejövő innovációkat.

A FinTech egy olyan lehetőség az információs technológia használatára, ami közelebb hozza egymáshoz a pénzügyi szolgáltatásokat és az ügyfeleket. Az elmúlt öt évben 40 milliárd dollárt fektettek új FinTech cégekbe globálisan, amiből csak az elmúlt év 19 milliárd dollárt tesz ki. A FinTech növekedése megállíthatatlan. Ennek elsődleges oka, hogy a FinTech lehetővé teszi számunkra pénzügyi forrásaink könnyebb, biztonságosabb, olcsóbb és nem utolsó sorban személyre szabott kezelését.

Mostanában egyre szélesebb területen kezdik használni az innovatív pénzügyi technológiákat, már a turizmus területén is egyre elterjedtebb. Például az egyik legismertebb az Amadeus (egy multinacionális, informatikával foglalkozó szolgáltató, aki az utazások és turizmus területén munkálkodik) két úttörő Fintech vállalattal is együttműködik, annak érdekében, hogy a B2B Wallet Prepaid nevű új terméket piacra dobhassa, amivel az utazási irodák néhány előnyt szerezhetnek ügyfeleik számára.

A FinTech egy olyan lehetőség az információs technológia használatára, ami közelebb hozza egymáshoz a pénzügyi szolgáltatásokat és az ügyfeleket.

Azért, hogy a B2B Wallet használatakor az utazási irodák számára nagyobb védelmet tudjon biztosítani, az Amadeus úgy döntött, hogy együttműködik a MasterCardal. Az „Amadeus megoldás” a MasterCard egész világra kiterjedő hálózatára épül ki, hogy bővíteni tudják a B2B virtuális fizetéseket a turizmus területén.

Az Amadeus az Ixaris (a legbővíthetőbb és legrugalmasabb pénzügyi platform a világon) partnere is és együtt igyekeznek kialakítani a B2B Wallet számára egy hatékony virtuális kártyakezelési menedzsmentet. Az Ixaris, a kifizetések területére létrehozott, már meglévő, innovatív technológiáját alkalmazva, lehetővé teszi az utazási irodák számára, hogy a virtuális kártyáikon levő büdzséjüket könnyedén kezelhessék. (Az Ixaris nyerte két egymást követő évben is az innováció díját (Cards International’s Prepaid Innovation Award), úttörő szerepet játszva a kifizetések területén. 2003-tól ők indították el Európában az első előfizetéses virtuális kártyát.

Celia Pereiro az Amadeus egyik vezetője azt nyilatkozta: „A virtuális bankkártyák technológiája az ideális FinTech innováció alkalmazását jelenti a turizmus iparágában. Az Amadeus, MasterCard és Ixaris erősségeinek társítása során rugalmasságot, hatékonyságot és bizalmat nyújt azoknak, akik a B2B Walletet igénybe veszik. A termék, a 2016. februári bejelentést követő piacra dobása óta azt észleltük, hogy nagyon nagy kereslet van rá és már 10 európai országban vannak ügyfeleink.”

Hany Fam, a MasterCard vállalkozás partnerkapcsolatokért felelős vezetője szerint: „A MasterCard – az elterjedtsége miatt – a sikeres hosszú távú együttműködésekről híres világszinten, főleg a turizmus és utazás iparágban. A MasterCard komoly pénzügyi tapasztalatait és képességeit kihasználva az Amadeus B2B Wallet rengeteg okot ad az utazási irodáknak arra, hogy lecseréljék a készpénzkifizetést, a csekkeket és a más fizetési mechanizmusokat a B2B Walletre. Így pénzt és időt takaríthatnak meg. Éppen ezért türelmetlenül várjuk az Amadeusszal való partner kapcsoltunk evolúcióját és kapcsolatunk fejleményeit. Bízunk abban, hogy a partnerség során átformálhatjuk ezt az ipart, lehetővé téve egy egyszerű, biztonságos és intelligens folyamatot a vállalatok és ügyfelek számára egyaránt.„

A Financial Technologie, azaz FinTech több mint egy szlogen.

Alex Mifsud, az Ixaris csoport vezetője azt mondta, hogy „Büszkék vagyunk arra, hogy az Amadeusszal együtt dolgozva segíthetünk a B2B Wallet fejlesztésében és terjeszkedésében a világ több országában. Különösen azért, mert a mi előfizetéses virtuális kifizetési technológiánkon alapszik. Ez a fejlődés egy nagyon erős megerősítés arra, hogy a stratégiánk jó és érdemes bizonyos iparágakban kiterjeszteni a B2B kifizetéseket. Az Amadeusszal létrejött kiváló partnerkapcsolatunk azt a gondolatot is megerősíti bennünk, hogy érdemes innovatív vállalatokba fektetni. A turizmusnak, de különösen a turizmus online részének nagy esélye van egy óriási változásra a kifizetések területén.”

Vélemény, hozzászólás?

2 × 4 =

1

Miért válasszon minket?

Teljeskörű, kreatív, eredményorientált megoldásaink vannak. Gyorsaságunkat átgondolt szakmaiság támogatja. Az általunk képviselt marketing és pr a sablonoktól eltérő, újszerű.

Többek vagyunk és többet adunk, mint mások.
4

Mikor van ránk szükség?

Ha nem működik hatékonyan a cég, nincs bevétel. Ha új, megújuló stratégia szükséges. Ha változás előtt áll. Ha még senki nem figyelt fel cége tevékenységére. Ha a tervek jók, de nem valósulnak meg.

Ha más tanácsadókban sokat csalódott, itt az idő az egymásra találásra!
3

Kérdezzen, kérjen ajánlatot!

24 év a marketing és a public relations területén; szakmailag kompetens online marketingben jártas kollegák. Kreatív megoldások és gyors, precíz kivitelezés. Weboldal, Facebook, Adwords, Analytics, grafika, sajtó, pr?

Nézze meg szolgáltatásainkat! Válasszon minket!
5

Gyakornoki program Budapest

Ha valódi gyakorlatot szeretnél szerezni a marketing, a public relations és az újságírás területén, akkor ne habozz jelentkezz hozzánk gyakorlatra! Nincs kávéfőzés és fénymásolás, van viszont komoly és igazi munka.

Csak akkor jelentkezz, ha tényleg a marketing és a kommunikáció érdekel!

Pin It on Pinterest