Egy magára valamit adó, komoly vállalatnál ma már elengedhetetlen, sőt szinte már kötelező, hogy egy hiteles CSR-programot tudjon felmutatni. De a társadalmi felelősségvállalás nem kommunikációs eszköz, hanem egy stratégia, amit jól is lehet kommunikálni.

A vállalatok társadalmi szerep-, illetve felelősségvállalása nem jelent mást, minthogy az adott vállalatok – a GRI tartalmi indexet szem előtt tartva – felelősséggel, önként integrálják üzleti tevékenységükbe a társadalmi és környezetvédelmi célkitűzéseket. A társadalmi felelősségvállalásnak elsősorban a környezeti, gazdasági, valamint társadalmi fenntarthatóság biztosításában van kiemelt szerepe.

Gazdasági, társadalmi és környezeti hatás tekintetében egyik vállalat sem zárhatja el magát, hiszen egyre komolyabb és bővülőbb szabályozásoknak kell megfelelni. Szakértői tudással és hozzáértéssel munkatársaink vállalják, hogy az Ön cége számára kidolgoznak egy társadalmi felelősségvállalási stratégiát, ami leginkább illeszkedik a vállalat profiljához, kommunikációs stratégiájához és igény esetén működtetjük is. Tapasztalataink szerint egy a közreműködésünkkel felépített társadalmi felelősségvállalási program a hozzáadott értékeken felül konkrét, mérhető pozitív eredményeket is tud hozni. 

Merre induljunk, ha eljött az ideje a CSR tudatosabb kezelésének?

Hogyan tegyük érthetővé a CSR-t házon belül?

Hogyan értelmezzük a hazai üzleti környezetben anyavállalatunk elvárásait?

Mit hozhat a CSR a kerítésfestésen túl?

Ha ezek a kérdések felmerülnek, biztosan tudunk segíteni.

Az általunk végzett CSR-tervezés meghatározó alapja a hitelesség és az erre épülő reális kommunikáció, amit minden szolgáltatásunk esetében garantálunk. Személyes találkozás után, örömmel vállaljuk az Ön vállalkozásában rejlő, egyedi lehetőségek kiaknázását is!

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!