Ügyfeleink céljainak integrált szemléletű figyelembevételével és a célokkal összhangban végezzük a pr-tevékenységeket, 

amelyek kifejezetten arra irányulnak, hogy az adott szervezet és termékei vagy szolgáltatásai iránt bizalom alakuljon ki. Valamint meg is maradjon mind a külső, mind a belső környezetben. Az integrált szemlélet a pr-stratégia tervezésének is alapja.

Mi mindig arra törekszünk, hogy változatosan, motiválóan és proaktívan érjük el az ügyfeleink által meghatározott célcsoportokat annak érdekében, hogy cégeik számára mérhető és látható eredményeket tudjunk adni. Külső pr megoldásainkkal elősegíthetjük cége hírnevének ismertségét, a tájékoztatást és ezzel együtt a forgalomnövekedést is.

Az általunk tervezett, megfelelően időzített pontos és precíz kommunikációs és pr-stratégia mindig összhangban van a vállalati marketingtervvel, az üzleti tervvel és a marketingcélokkal is. Éppen ezért a közös együttműködést mindig megelőzi valamiféle média és kommunikációs audit.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT! - pr-stratégia