Márkaépítés
Ma már nem elég létrehozni egy márkát, ma már életre kell kelteni és tudnia kell proaktívan kommunikálnia a célcsoporttal. A márka több mint egy név, egy logó. A márka egy vállalkozás DNS-e, amely sarokköve a gazdasági növekedésnek, ezért a márkaépítés a bizalomépítés művészete.
Márkaépítéskor az ügyfél márkájának meghatározott célok szerinti, tudatos és hosszú távú, stratégia jellegű felépítését és/vagy kialakítását végezzük, amely során az adott vállalkozás potenciális célközönségének márkaismertségét határozottan fokozni tudjuk.
Az általunk biztosított márkaépítés a kezdeti fázisokban is túlmutat az alapvető és teljes körű arculattervezésen, ugyanis sok más mellett cégazonosító üzenetek, kulcsgondolatok és szlogenek, illetve sajtközlemény-szövegek megalkotásaira egyaránt képesek vagyunk.
A minőségi brand-, márkamenedzsment segíti a pozitív vélemények és az elégedett ügyfelek teremtését és képes ellensúlyozni az esetleges negatív véleményeket.
Mikor érdemes hozzánk fordulni?
- Ha meg kell erősíteni a márkát.
- Ha szükség van egy egyedi azonosítóra, ami megkülönböztet a versenytársaktól.
- Újrapozícionálás esetén.
- Átmárkázás vagy re-branding esetén.
- Termékvonal-bővítés esetén.
- Személyes márkaépítés (personal branding) esetén.
Termékmenedzsment
Termékmenedzsment szolgáltatásunk során elsősorban ügyfeleink egy adott termékével, termékcsoportjával vagy termékcsaládokkal foglalkozunk. Hiszen, attól, hogy egy termék a boltok polcaira került, még nem lehet teljes a siker. A jelenlétnél több kell, hogy a célpiac vásároljon is.
A termék teljes életciklusát felölelve végezzük a termékmenedzsmenttel kapcsolatos tevékenységeket. Az általunk végzett termékmenedzsment tevékenységek a marketing-mix termékkel és promócióval kapcsolatos feladatai mellett a csatornákra és az árazásra is figyelmet fordít. Az adott termékélet-ciklus bármely szakaszában csatlakozni tudunk, hiszen nem jelent akadályt sem a termék piacra történő bevezetése, sem a hanyatlási szakasz, sem a piacról történő kivezetés. Segítünk a folyamatos változásokhoz igazodva koordinálni a termékkel kapcsolatos teendőket, illetve az újítások bevezetésének tervezését és menedzselését is vállaljuk.
Termékmenedzsment szolgáltatásunk során olyan integrált marketingtevékenységet végzünk a termék esetleges létrehozása, fejlesztése, illetve népszerűsítése érdekében, amelyekkel gazdasági eredményeit növelheti, és garantált sikereket érhet el a konkurenciájával szemben. Ennek érdekében minden szükséges marketingtevékenységet szem előtt tartunk, mint például a fogyasztói szükségletek feltérképezését, a fogyasztói igények felkeltését, a csomagolás megtervezését, a márka- és védjegyhasználatot, valamint a termékreklámot és az értékesítést is.
Hozzáértésünk, sokéves tapasztalatunk mindenesetben segíti, hogy az Ön cégének termékei ismertek, vásároltak legyenek, és pozitív irányba befolyásolják a gazdasági eredményeket.