Hívjon minket: (06-1) 792-8 Klikk ide!

Médiaelemzés

Ügyfeleink céljainak és eredményeinek meghatározása mérhető adatok tükrében történhet akkor, ha az általunk készített médiaelemzést objektív visszacsatolásnak tekintjük. Ezzel a kvalitatív (szöveges) és kvantitatív (számszerűsíthető) elemzéssel az adott cég további kommunikációs folyamatai is tervezhetővé válnak. Éppen ezért, a marketingkommunikáció egyik nélkülözhetetlen kelléke a médiaelemzés.

A médiaelemzés segít átláthatóvá tenni az ügyfeleinkről alkotott képet, a saját és konkurens vállalatok, vezetők, rendezvények, projektek megítéléséről, sajtóvisszhangjáról a megjelent tartalmak segítségével, ezáltal mérhetőbbé válik az adott vállalkozás kommunikációjának sikeressége, vagy átfogó képet lehet szerezni egy adott időszak médiahelyzetéről, médiaképéről.

Munkatársaink által készített, szakértői szemmel végzett médiaelemzések eredményeképpen kapott torzításmentes, hiteles adatok segítségével összehasonlíthatóvá válhat az adott cég marketingkommunikációja, mind a korábban történő kommunikációval, mind a versenytársakéval. Az elemzések feltárhatják azt is, hogy a márkáról milyen véleménnyel voltak a médiában.

Elemzéseinket mindig egyedi, az ügyféllel előre egyeztetett módszertan alapján készítjük el. Ezek a médiaelemzések tartalmazhatják a megjelenések gyakoriságát, a médiakép értelmezését, az adatok csoportosítását, megvizsgáljuk a cikkek polaritását (pozitív, negatív, semleges) napi/heti/havi bontásban, ábrázolhatjuk a híraktivitást a cikkek hangneme szerint, kiemelten figyelhetjük a vezetők megnyilvánulását, valamint az adatok diagramokon való ábrázolását is. A médiaelemzések tárgyidőszakának hossza megrendelőnk által, szabadon meghatározható, ezzel is segítjük a hatékonyság és sikeresség növelését.

Miért lehet hasznos a médiaelemzés?

  • A számok segítenek meghatározni mennyit ért az a befektetés, amit a kommunikációba fektettek.
  • Segíthet összehasonlítani a cég kommunikációját, akár több országban, több nyelven is.
  • Megmutatja a cég és a versenytársak megítélését.
  • Megmutatja a versenytársak taktikáját, stratégiáját.
  • Megismerhetők a média által vezetőnek titulált témák.
  • Válsághelyzetben azonnali visszacsatolást jelent.
  • Megismerhető egy adott piaci szegmens a piacra lépés előtt.
  • Feltérképezhető a releváns médiumok és újságírók egyénisége viselkedése.

 

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!

1

Miért válasszon minket?

Teljeskörű, kreatív, eredményorientált megoldásaink vannak. Gyorsaságunkat átgondolt szakmaiság támogatja. Az általunk képviselt marketing és pr a sablonoktól eltérő, újszerű.

Többek vagyunk és többet adunk, mint mások.
4

Mikor van ránk szükség?

Ha nem működik hatékonyan a cég, nincs bevétel. Ha új, megújuló stratégia szükséges. Ha változás előtt áll. Ha még senki nem figyelt fel cége tevékenységére. Ha a tervek jók, de nem valósulnak meg.

Ha más tanácsadókban sokat csalódott, itt az idő az egymásra találásra!
3

Kérdezzen, kérjen ajánlatot!

24 év a marketing és a public relations területén; szakmailag kompetens online marketingben jártas kollegák. Kreatív megoldások és gyors, precíz kivitelezés. Weboldal, Facebook, Adwords, Analytics, grafika, sajtó, pr?

Nézze meg szolgáltatásainkat! Válasszon minket!
5

Gyakornoki program Budapest

Ha valódi gyakorlatot szeretnél szerezni a marketing, a public relations és az újságírás területén, akkor ne habozz jelentkezz hozzánk gyakorlatra! Nincs kávéfőzés és fénymásolás, van viszont komoly és igazi munka.

Csak akkor jelentkezz, ha tényleg a marketing és a kommunikáció érdekel!

Pin It on Pinterest