A médiafigyelés során egy szervezettel, egy adott iparággal vagy egy piaci szegmenssel kapcsolatos híreket, megjelenéseket, reakciókat, illetve információkat követjük nyomon azért, hogy a média megjelenések összegyűjtése után kiértékeljük és elemezzük azokat. A kigyűjtött majd feldolgozott megjelenéseket, részletes elemzés után, első kézből juttatjuk el megrendelőinkhez. Ily módon az általunk végzett médiafigyelések, valamint sajtófigyelések módszerei alkalmasak arra is, hogy az adott ügyfél szervezetének pr-munkáját, marketingtevékenységét, imázsát, véleményvezéreit és versenytársait is hatékonyan tudjuk ellenőrizni. 

Megrendelőinkkel közösen határozzuk meg a legfontosabb kifejezéseket, szavakat, amik a médiafigyelés során kulcsfontosságúak a keresés szempontjából. Ezek alapján ügyfeleink cégeiről, akár egy adott, kijelölt témában összegyűjtjük az összes fellelhető megjelenést, amelyekből fontos következtetéseket tudnak levonni a cégvezetők. Munkatársaink igény szerint a kora reggeli, a napközbeni, illetve a késő esti órákban is tartanak médiafigyelést legyen szó nyomtatott lapokról vagy online sajtótérről. Mindez első kézből történő információt és azonnali megfelelő reagálás előkészítését jelenti.

Mit figyelünk?

Megrendelőink szervezetét, hírnevének alakulását
Minden olyan sajtómegjelenést összegyűjtünk és feldolgozunk ügyfeleink számára, amiben az adott céget megemlítik. Az általunk készített és prezentált összeállításba minden megjelenés belekerül a figyelésbe, amit a későbbiek során súlyozunk. Az igényeit figyelembe véve döntheti el, hogy mely megjelenéseket tartja relevánsnak és melyek érdektelenek a cég számára.

Egy adott témát
Amennyiben a cégét érintő téma bármilyen módon megjelenik a médiában, azonnal bekerül abba az összeállításba, amit továbbítunk Önnek. Az adott témát mindig ügyfeleinkkel együtt határozzuk meg, így garantáltan nem fog semmiről sem lemaradni.

Események sajtóvisszhangját
Szakembereink folyamatos rendszerességgel követik az Önt is érintő események megjelenését a sajtóban. Ezek alapján egyértelmű konklúziót vonhat le, hiszen az adott megjelenéseket időrendi sorrendben kapja meg. Visszaigazolást kaphat arról is, hogy egy adott kampány milyen eredményekkel zárhat, illetve akár figyelemmel kísérheti egy Önt érintő ügy életútját is.

Versenytársakat, konkurenciát
Konkurensei, versenytársai figyelése alapvető feladat. A médiafigyelés által kapott eredmény hasznos a cégfigyeléssel kombinálva, hiszen a ezáltal a szegmens szereplői közti rangsorok egyértelműen felrajzolhatók, illetve a médiakép változása a konkurensekhez képest is rendkívül jól nyomon követhető.

Hol figyelünk?

Sajtófigyelés
A legtöbb országos és regionális napilapot, heti- és havilapot, időszaki sajtótermékeket figyeljük.

RTV figyelés
A főbb országosan fogható TV-csatornák és rádiók riportműsorait figyeljük.

Internet-figyelés
Az internetes oldalakat figyeljük.

Blog és fórum figyelés
A blog és fórum figyelés segítségével értesülhet, az ország valamelyik blogjában vagy internetes fórumán bármilyen kontextusban felbukkan a cége neve.

Facebook figyelés
Magyar nyelvű Facebook oldalak, hozzászólások és a magyar Facebook-felhasználók szöveges interakcióit is figyeljük.

Egyéb Social media figyelés

Magyar nyelvű Twitter, LinkedIn, YouTube oldalak, hozzászólások és a magyar Facebook-felhasználók szöveges interakcióit is figyeljük.

Egyéb szolgáltatások

Nemzetközi sajtófigyelés
Igény esetén Magyarország határain túl is figyelemmel kísérjük cége, márkája, versenytársai médiában történő megjelenéseit, így naprakészen tud informálódni az ágazatában zajló nemzetközi folyamatokról.

Kérjük, hogy mielőtt összehasonlító árajánlatot kér vegye figyelembe a következőket! Elsősorban ügyfeleink számára tartjuk fenn a médiafigyelés szolgáltatásainkat. Árajánlatkéréskor adja meg a főbb kulcsszavakat, a figyelés gyakoriságát és a kézhezkapás határidejét!

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!