Online, offline, kültéri és egyéb felületek médiavásárlása.

A vásárolt médiafelületek a marketing és pr-munka kombinálásával együtt még hatékonyabbak lehetnek. A médiatervezés olyan komplex folyamat, melynek során megtervezzük, hogy a kívánt terméket vagy szolgáltatást mely médiumokban jelentessük meg, szem előtt tartva a minél magasabb konverziót. A pr-megjelenések tartalmát és formáját minden esetben ügyfeleink profiljához, stratégiájához és az elérni kívánt közönséghez igazítjuk. Eseti vagy állandó megbízásaink során első lépésünk ügyfeleinkkel együtt meghatározni azokat a szempontokat, büdzsét, amelyek alapján a hely vásárlása vagy foglalása, a hirdetési idő, illetve a hirdetések megjelenítése fog történni. Célunk, hogy olyan médiatárgyalásokat bonyolítsunk le, amelyek a rendelkezésre álló keret leghatékonyabb kihasználásával tudják a médiaértéket maximalizálni. 

Médiavásárlás folyamata

  • médiastratégia kialakítása
  • taktikai médiatervezés, optimalizálás
  • ártárgyalás, médiavásárlás jelentős kedvezményekkel
  • médiafelület megrendelése
  • a visszaigazolás ellenőrzése és pontosítása
  • anyagok leadása
  • monitoring folyamatok
  • a médiumtól érkező számlák ellenőrzése, számlázás elindítása
  • utóértékelő munkák.

Ha szüksége van kreatív tervezésre abban is segítséget nyújtunk.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT! - médiavásárlás