Mélyinterjúk

Szakértő munkatársaink csoportvezetésben jártas moderátorok, akik egy részletesen kidolgozott interjúvázlat alapján interjút készítenek a megkérdezettekkel. Az interjú során megpróbáljuk feltárni az interjún résztvevők véleményeit, gondolatait a válaszok mögöttes jelentését vizsgálva. Az általunk végzett mélyinterjúk például a fogyasztói vélemények mélyebb megismerésére, vezetői, vezetési problémák feltárására alkalmasak, de a folyamatmenedzsment szolgáltatásunk során is használhatjuk az eszközt. Az egyéni mélyinterjúk során szakértő kutatónk egy kétszemélyes meeting során a gondosan kiválasztott alannyal beszélget. Minden esetben az ügyfeleinkkel előre egyeztetett témák különböző aspektusait vitatják meg a beszélgetés során.

Az általunk vezetett mélyinterjú-ülés időtartama megközelítőleg másfél óra. A beszélgetést rögzíthetjük elektronikus formában, amit a megrendelőnknek az esetek többségében átadunk annak érdekében, hogy a vállalkozásával kapcsolatos további lényeges döntéseket meg tudja hozni. 

Előre egyeztetett interjúvázlat alapján végezzük az interjút, amely pontos követése során a kérdezőbiztos garantáltan nem befolyásolja a megkérdezettet.

Fókuszcsoportos vizsgálatok

Ezzel a módszerrel szakértőink olyan véleményeket, megnyilvánulásokat és gondolatokat tudnak a felszínre hozni a résztvevőkből, amelyek más kutatóknál, valamint más módszerek alkalmazásánál rejtve maradnának. A kötetlen beszélgetés során a résztvevők lehetőséget kapnak nyíltan véleményezni az aktuális kutatási témával kapcsolatos hipotéziseket is. A csoportos tevékenység hatására a résztvevők bátrabbak lesznek, ezáltal könnyebben nyílnak meg kutató munkatársaink előtt. Azonban, ennek a módszernek akad korlátja is, mivel az eredmények nem számszerűsíthetőek, így csak kvantitatív kutatással lehet értelmezni a feltárt jelenségeket. Szakértőink mindenben a rendelkezésére állnak, ha a fókuszcsoportos kutatás mellett dönt vállalkozásával, márkájával vagy termékével kapcsolatos feltérképezés során!

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!