A próbavásárlás azaz, a mystery shopping során vásárlónak álcázott kutatóink keresik fel az adott céget, ahol előre tisztázott szituációkat (például érdeklődés, vásárlás, reklamáció) hajtanak végre. 

A próbavásárlás szituáció befejezése után egy jegyzőkönyvet töltünk ki. Ebben nyitott és zárt kérdéseken keresztül alaposan rögzítjük a tapasztalatainkat, illetve észrevételeiket. Közreműködésünkkel a próbavásárlás módszereinek széles körű kínálatával tudunk rendelkezésre állni. Ilyen módszerek a próbavásárlás, a próbalátogatás, valamint a próbahívás is.

Az általunk végzett felmérések lehetnek teljes körűek, ami minden üzletegységre kiterjed az adott vállalat esetében. Valamint reprezentatívak és benchmark jellegűek is. Ennek során a konkurencia feltérképezésére is lehetőség nyílik. A vizsgálat módszereit és jellegét minden esetben megrendelőink egyedi elvárásaihoz igazodva választjuk ki. Különleges igények alapján olyan próbavásárlásokat is tudunk biztosítani, amely során a kérdezők egy előre meghatározott szerepet játszanak el, így tesztelve az adott céghez tartozó kiszolgáló személyzet tagjait.

Az előre meghatározott kutatási cél függvényében az eredményekben kvantitatív, illetve kvalitatív információk is vizsgálhatunk. Az általunk biztosított módszerek páratlan lehetőséget biztosítanak az összehasonlításokra is, amely segítségével akár egy átfogó ösztönzési rendszer is kialakítható az üzletekben. Fontosnak tartjuk, hogy a próbavásárlásokon képzett kérdezőbiztosok vegyenek részt, így garantálni tudjuk a kellő rutinnal rendelkező szakértőket!

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT! - Próbavásárlás