A stratégiaalkotás és a stratégiatervezés három fő kérdése általában az, hogy hol tartunk jelenleg, hova akarunk eljutni és mindezt hogyan fogjuk véghezvinni. Csatába menni stratégiai terv nélkül annyit tesz, hogy nincs fegyverzetünk, nincsenek katonáink, nincs megfelelő hadvezetésünk és még a csata színterét sem mi választottuk meg.

Forgalmi adatokat veszünk górcső alá, fogyasztói viselkedést tanulmányozunk, összehasonlítjuk a céget a konkurensek működésével. Forgalomterelési csatornákat elemzünk, online szinten akár technológiai platformokat is mérlegelünk. A megfelelő külső, belső környezet- és szervezetelemzés mellett felmérjük az erőforrásokat, a célokat, a pénzügyi és gazdasági kereteket és kialakítunk egy operatív tervet is. Egyedi, személyre szabott stratégiát készítünk. Tartós sikerre törekszünk, rugalmasak és kreatívak vagyunk, így a célok eléréséhez szükséges meglévő feltételek számunkra nem korlátok és nem elégszünk meg a versenytársak által meghagyott piaci lehetőségekkel.

Mikor van ránk szükség? 

Ha úgy érzi, hogy:

  • nem teljesen világosak cége közép, illetve hosszú távú céljai,
  • nincs pontosan követhető stratégiai irányelv,
  • a cég tevékenysége nem mindig van összhangban a célcsoport szükségleteivel,
  • szeretne egy világosan körvonalazott stratégia mentén haladni, ahol mindenki tudja mi a dolga,
  • versenyelőnyre építve, a környezeti lehetőségeket kihasználva növelné a tartós piaci siker esélyét.

Nagy tapasztalatunk van vállalati stratégiák, üzleti egységek stratégiái és működési stratégiák kialakításában is.

A stratégia a jövő alkotás eszköze, az üzleti terv lényegi meghatározója. Fontos, hogy céljaink legyenek, mert aki sehová sem tart az általában oda is jut.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT! - Stratégiatervezés