Egy cégvezető nem hagyhatja figyelmen kívül a szervezeti kultúra erejét és ismernie kell annak hatásait.

A kultúra kihat a szervezetre és a környezetére is, állandóan jelen van, mindent áthat, minden tevékenységre hatással van. Legyen szó egy külföldi anyavállalattól átvett, egy hazai szervezet már jól bevált kultúrájáról vagy annak megváltoztatásáról, egyre inkább érzékelhető, hogy nem lehet elhanyagolni a szervezeti kultúrával való foglalkozást, koordinálást.

Az erős szervezeti kultúráért elsősorban egyfajta szociális összetartó erő a felelős. Ezek az elemek alakítják az adott szervezet munkatársainak identitását és környezettudatát, amely elősegítheti a vállalati célokkal való teljes azonosulást is. Saját ügyfeleink szervezeti kultúrája, amelyek szakértőink által vannak menedzselve, stabilitást és termékenységet eredményez az adott vállalkozásoknál.

Egy cég szervezeti kultúrájának változtatása az egyik legnagyobb kihívást jelentheti a vezetés számára. A legtöbb esetben, amikor változás történik egy vállalkozáson belül, a vezetők majdnem minden esetben valamilyen ellenállásba botlanak. Az általunk menedzselt változtatás végső célja a szervezeti teljesítmény javítása és fenntartása. Ilyen esetekben döntő versenyelőnyt jelenthet, ha a szervezet alapvető képességei között a változásra való törekvés képessége és az alkalmazkodás is jelen van.

A szervezeti kultúra változtatásánál figyelembe kell venni a szervezet teljesítményét, a már létező kultúrát és a felső vezetés jellemzőit. Emellett a változtatást alapvetően két tényező befolyásolja. Egyrészt a kultúraváltással járó költségek, másrészt az idő, amely alatt a kultúraváltást véghez lehet vinni. Megrendelőink sikeres vállalati működéséhez első kézből kaphatnak kulcsfontosságú, személyre szabott megoldásokat. A vállalati kultúra menedzselése folyamán igyekszünk kialakítani egy kölcsönös bizalmon alapuló kommunikációt, amely után már gördülékenyen, szinte magától történik a változás elfogadása vagy annak gyakorlatba történő beépítése.

A cég nagysága a munkavállalóktól, a munkavállalók lelkesedésétől is függ – ezért a dolgozói elégedettség stratégiai sikertényező.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!