Egy cég sikere, értéke a vele kapcsolatban álló emberek teljesítményétől, hozzáállásától, „önmegvalósíthatóságuk” szintjétől függ,
Olyan modulrendszerű tréningcsomagjaink vannak, melyeket személyre, azaz cégre szabottan tudunk biztosítani és, amelyeknek köszönhetően a munkatársakat a kommunikációt befolyásoló valamennyi területen „megdolgozzuk”. Fontosnak tartjuk, hogy ne általános gyakorlatok és játékok révén sajátítsák el a tréning résztvevői az új módszereket és technikákat, hanem a cégnél már megélt szituációk alapján. Éppen ezért, a siker érdekében, előzetesen felmérjük a konkrét igényeket, megismerjük a megbízót és azokat a motivációs tényezőket, amelyek arra ösztönzik Önöket, hogy képezzék és oktassák munkatársaikat.
Tréningjeinkhez írásos anyagokat biztosítunk. Igény esetén a szálláshelyről is gondoskodunk. Árainkat a megrendelő által igényelt csomagok, illetve egyedi igények alapján testre szabottan alakítjuk ki.
Tréningtípusaink célcsoportra osztva
Általános célcsoport, egyének számára
- Energia menedzsment tréning – mert a time menedzsment ideje lejárt
- Prezentációs technikai tréning
- Tárgyalástechnikai tréning
- Konfliktuskezelési tréning
- Stresszkezelési tréning
- Kommunikációs tréning
- Asszertív kommunikáció tréning
Vállalatok számára, illetve középvezetők vezetők számára
- Ügyfélkapcsolati tréning
- Front office és szolgáltatásmenedzsment tréning
- Kiemelten problémás ügyfelek kezelése
- Panaszügyek kezelése
- Változásmenedzsment tréning
- Vezetéstechnikai tréning
- Hogyan tartsunk hatékony értekezletet?
- Cégkultúra és szervezetfejlesztés
- Csapatépítés
- CSR-tréning
- + az első blokk tréningjei
Kiemelten fontos, szakmai ismereteket is felölelő vezetői tréningek (több napos tréning)
- Vezetői stílus tréning
- Vezetői hatékonyság tréning
- Motivációs tréning
- Mini MBA
- Menedzsment vagy vezetés? – tréning
- Marketing és pr szakmai tréning
- Projektmenedzsment tréning
Kiemelt szakterület vagy célcsoport számára tartott tréningek
- Gyakorlati alapismeret marketingeseknek (nyomda, kiadványszerkesztés, kreatív munka, médiavásárlás)
- Szépségipar és marketing
- Követeléskezelési tréning
- Idegenvezetés és élménymenedzsment
- Kommunikáció hátrányos helyzetűekkel (szállodamarketing és értékesítés)
- Értékesítési tréning kkv-k számára
- Segítség megnőttünk! (kkv-k fejlődése, szervezetfejlesztés)
Minden tréningünk lehet 1, 2, illetve 3 napos, a 2, 3 napos tréningek esetében preferáljuk a cég székhelyétől távol eső bentlakásos tréninget. A tréningek minimum létszáma 6 fő maximum létszáma 16 fő.
A tréningek egy részét (pl.: ügyfélkapcsolati, panaszügyek kezelése, szolgáltatói tréning) a megrendelő cég helyszínén tartjuk, amennyiben annak megléte hozzájárul a mindennapi munkavégzés javításához, a többi tréningünket javasolt olyan helyszínen tartani, amely valamely szabadidős tevékenységre és a mindennapi élettől való elszakadásra kényszeríti a résztvevőket.