Tudomásul kell venni, hogy mai világunkban a fogyasztó nem néma befogadó és az interaktivitás kikerülhetetlen tényező. Az amerikai cégek közel 45 százaléka már használ blogot marketing célokra. Ha pedig mindehhez hozzávesszük, hogy a 15 perc hírnév mindenkinek jár meg sem lepődhetünk azon, hogy minden bokorban születik egy blog. 

Egy érdekfeszítő információkat tartalmazó általános blog, egy gyakorlati tudást adó szakmai blog, amely hasznos tartalmat nyújt az olvasók számára kincset ér. Ha pedig jól van megírva, hitelesebb lehet a látogatók szemében, mint egy hivatalos weboldal. A blog és ezzel együtt a blogmarketing egyedi tartalmával és megfogalmazásával nem csak bizalmat ébreszt az olvasóban. Hanem egy közösségbe tartozás kommunikációs előnyeit is kihasználja.

A blogmarketing során lehetőség van folyamatos rendszerességgel írt és frissülő önálló vagy függetlennek ható blogoldal létrehozására, ahol a bejegyzések nem csak állandó látogatottságot biztosítanak ügyfeleink honlapjára, hanem potenciális vásárlókat is generálnak, akik első kézből értesülnek az aktuális információkról.

Lehetőség van az általunk vezetett vagy az érdekeltségeink körébe tartozó blogokon való tartalmi megjelenésre vagy saját honlapon kialakított blog általunk történő tartalmi frissítésére, esetleg más blogokon történő hozzászólások véleményvezérek megtalálására is.

Akik nagyobb értékű vásárlás előtt állnak gyakran utána olvasnak az interneten a terméknek vagy szolgáltatásnak. Teszik ezt általában azért, hogy tájékoztatást még több információt szerezzenek a döntéshozatalukhoz. Mindez azt bizonyítja, hogy fontos tudni, képben lenni és esetleg befolyásolni mit is írnak az adott cégről a fogyasztók, a partnerek.

A blog a modern online szervezeti pr-eszközeként is felfogható és használható. Ebben az esetben pedig a kialakítása és a frissítése az adott vállalati kommunikációs irányelvekhez és szabályokhoz kell, hogy igazodjon.

Mi olyan blog létrehozását szoktuk javasolni, megvalósítani, amely az adott cég, illetve termék vagy szolgáltatás kommunikációját támogatja. Megfelelő minőségű és mennyiségű informatív tartalommal a kitűzött célok figyelembe vétele mellett.

Ha Ön blogger és úgy érzi, hogy nem megy jól az Ön által készített blog vegye fel velünk a kapcsolatot, segíthetünk!

Ha Ön jól menő blogger, de több kapcsolatra, esetleg hirdetésekre vágyik, akkor is vegye fel velünk a kapcsolatot, hiszen együttműködő partnereink számára több lehetőséget is kínálunk!

Tanácsok blogíráshoz:

  • Legyenek történeteid!
  • Legyél szerény és következetes!
  • Ne eladni akarj, inkább taníts termékhasználatra!
  • Legyen jól körülhatárolt célcsoportod!
  • Egyszerűen, világosan és tömören fogalmazd meg a lényeget!
  • Teremts teljes körű élményeket!
  • Legyen stratégiád!

 

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!