Nincs olyan ember lassan, aki ne tudná mi az a Facebook. De vajon tudják-e a cégek használni és okosan használják-e?

A magyar közösségi média egyik legnépszerűbb felülete a Facebook. Ez a csatorna képes jelenleg elérni a legszélesebb nem specializálódott célközönséget. A Facebookra építve létre tudunk hozni ügyfeleink számára vállalati oldalakat, amelyen keresztül az üzenetek eredményesen találják meg a Facebook által behatárolt célcsoportot.

Fontos megjegyezni, hogy a Facebook közvetlen eladásra csak ritkán és csak bizonyos szolgáltatások esetében alkalmas, viszont a keresőkben sokaknál jóval a weboldal előtt foglal el helyet. Sajnos sokan abba a hibába esnek, hogy nem gondolják át a közösségi marketing platformok működtetésének időszükségletet, elvárásait és teendőit, így az oldal elindul, de később tetszhalott formában lebeg a semmi közepén. Pedig, ha belevágunk, nincs mese! Üzemeltetni, kommunikálni kell, ami mindennapos elfoglaltságot jelent.

A ránk bízott oldalakat mi működtetjük megegyezés szerint, akár folyamatos moderálás mellett, akár az ügyfélszolgálati háttér szüntelen biztosításával.

Ma már tovább kell azon látni, minthogy az adott cég Facebook oldalát hány rajongó kedveli, mivel a közösségépítés nem indokolatlan „lájkvadászatot” takar. Sokkal lényegesebb az, hogy az oldal interaktív legyen és hatékonyan működjön.

Célunk, hogy segítsük ügyfeleinket az aktív, kétirányú párbeszéd online térben történő megvalósításában, amit az oldal teljes menedzselésével, statisztikák elemzésével, tartalomszolgáltatással, véleményvezérek kezelésével és események koordinálásával tudunk biztosítani. Fontos számunkra, hogy a kommunikációs csatornafunkció mellett a Facebook látogatottságot is generáljon a cég weboldala számára és hiteles legyen.

A PRove Kommunikáció segít:

  • egyedi, honlapok működéséhez hasonló, már meglévő honlaphoz igazítható facebook design kialakításában,
  • átjárhatóságot és összekapcsolt stratégiát teremteni a facebook és a már működő weblap között,
  • növelni a cég vagy a márka ismertségét,
  • növelni vagy kialakítani a „rajongó tábort”,
  • biztosítani a megfelelő facebook oldal kialakítását,
  • kialakítani és megtalálni az oldalra feltölthető releváns és üzletileg előnyös tartalmakat,
  • biztosítani a folyamatos és érdekes kommunikációt,
  • játékokat, versenyeket, kvízeket és eseményeket menedzselni,
  • hirdetési kampányokat lebonyolítani,
  • stratégiát, taktikát kidolgozni a social, az online és az offline marketingre.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!

A jelenlegi elvárások szerint elengedhetetlen, hogy egy vállalkozás rendelkezzen Facebook oldallal (de azért ez nem minden esetben hasznos és szükséges), hiszen a legtöbb embert itt tudjuk a legnagyobb arányban elérni. A hirdetések kattintásalapúak és komoly szűrőfeltételek szerint állíthatóak be.

Egyedi kérések alapján a magyar nyelvű Facebook oldalakon kívül idegen nyelvű oldalakat is létrehozunk és kezelünk, ami az adott cég számára a nemzetközi piacra lépés egyik állomása is lehet.

Vannak emberei a közösségi marketingtevékenységre, mégsem működik a csatorna?!

Mi oktatjuk is, mert a tudást nem tartjuk meg magunknak. Érdeklődjön a lehetőségekről!

A Facebook rajongói oldal kezelésekor igény szerint a következőket végezzük el:

  • profil létrehozás, kialakítás, átalakítás, beállítások és dizájn
  • profil kialakításához szükséges grafikai és szöveges anyagok megvalósítása
  • a Facebook oldal napi szintű, interaktív működtetése posztolással
  • rajongók toborzása
  • események kezelése
  • havi egyszeri, szabályos játék és nyereménysorsolás lebonyolítása
  • látogatottságnövelés
  • hirdetéskezelés és koordinálás
  • tartalmi, információs html app gyártása
  • egyedi tartalomgyártás (fotók, videók)

 

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!