A hűségprogramok – mind az online, mind az offline területen – hosszút távú marketingaktivitások sorozatai, amelyek segítségével fogyasztói döntéseket lehet befolyásolni, új vevőket és partnereket lehet megnyerni és azok hűségét valamilyen módon honorálni.

Elsődleges célunk, hogy az adott cég már meglévő partnereit megtartsuk. Valamint az adott termékhez, szolgáltatáshoz, vállalkozáshoz vagy márkához hosszú távú pozitív irányultságot alakítsunk ki és a vevők vásárlási hajlandóságát fokozzuk. 

A vásárlók leginkább a kedvezőbb árat és az ajándékot díjazzák, a játékot pedig szeretik.

A vevői igények hatékonyabb kielégítése érdekében, a vásárlási szokások precíz kiértékelésével tudjuk még inkább fokozni a cég felé kialakított hűséget. A szóban forgó, korrekt kiértékelés által nyújtott információkat minden esetben közösen átbeszéljük ügyfeleinkkel annak érdekében, hogy a cégvezetők tisztán lássák a vevőköreik viselkedését és lojalitását.

 

A hűségprogramoknak különböző fajtái vannak

  • lojalitás programok – jutalom, adathordozó, üzemeltető cégek száma szerint (kedvezményt biztosító rendszerek)
  • pontgyűjtő akciók
  • klubok, közösségek szervezése

 

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT! - Hűségprogramok