Az általunk adott Online Marketingaudit célja, hogy értékelje egy vállalkozás, személy, szolgáltatás, ügy vagy termék online jelenlétét.

Egyfajta ellenőrzési pontot, mérföldkövet jelenthet egy cég életében. Hiszen nem csak ellenőrzi a folyamatokat, eszközöket, csatornákat, végrehajtókat és közreműködőket, hanem meghatározza a helyes vagy inkább a leghatékonyabb, legcélravezetőbb irányt is.

ONLINE MARKETINGAUDITMinden üzlet és vállalkozás tulajdonosa más és más – nem mindenki fér el egy adott piaci szegmensben és nem lehet a sikert sem egy kaptafára húzva megvalósítani. Ma már olyan sok eszköz, szoftver és sokféle módszer technika, mérés segíthet nyereségessé tenni egy vállalkozást. (Lassan a mesterséges intelligencia is.) Ezért mi nemcsak a legjobb eszközöket, hanem sokkal inkább a legoptimálisabb, ár-érték arányban a legkedvezőbb piaci jelenlétet segítünk megtalálni.

Az áttekintés során a teljes online szektori jelenlétet feltérképezzük, elsősorban az online marketinget támogató marketingrendszerekre koncentrálva. De vizsgáljuk az eredményességet meghatározó külső és/vagy belső marketingkörnyezet. Ilyenkor a folyamatok szisztematikus átvilágítását, felmérését és szakmai értékelését is elvégezzük. Ezek után ügyfeleink számára olyan javaslatokat teszünk, és olyan vállalkozásra szabott online marketing-lépéssort állítunk össze, aminek megvalósítása során a komoly és látható eredmény már akár heteken belül is jelentkezhet.

De az is lehetséges, hogy a meghatározott feladatokat, taktikákat, stratégiákat úgy adjuk át, hogy a megvalósítás akár nélkülünk is elindítható, kivitelezhető.

Az online marketingaudit és az auditálás vége minden esetben egy írásos dokumentumban rögzített anyag, amely beemelhető egy marketingtervbe vagy része lehet a marketingstratégiának. Időtervét tekintve – az előzetes megbeszéléseknek megfelelően – általában az elkövetkező 6-12 hónap feladatait tartalmazza fontossági sorrendben, könnyen átlátható módon. Célja, hogy segítsen megérteni, mik az azonnali teendők és mik azok, amelyek hátrább sorolhatók az úgynevezett „to do” listán.

Minden olyan vállalkozásnak ajánljuk az online marketingaudit szolgáltatásunkat, akik valamilyen formában jelen vannak az online piacon, azonban a várt eredmények valami okból kifolyólag eddig még nem jelentkeztek. Azoknak is ajánljuk a marketingaudit folyamatát, akik már rendelkeznek marketingstratégiával, de az eddig alkalmazott stratégia alapján elért eredményekkel egyáltalán nem, vagy részben nem elégedettek.