Amikor egy vállalkozás kicsi természetesnek tűnik, hogy a cégvezető a marketingfeladatokat is ellátja. A fejlődés során a következő lépés – ha a cégvezető képes a delegálásra –, hogy valamelyik, arra képesnek látszó kollega kapja nyakába plusz feladatként a marketinget. A következő lépés, ha sikerül kigazdálkodni annyi pénzt, hogy legyen egy főállású marketinges. Ám, egy start-up vagy mikrovállalkozás számára ez az út is komoly feladatot jelent.

De nem kell ahhoz kisvállalatnak lenni, hogy egy kreatív feladat, vagy egy projekt kapcsán merüljön fel az igény egy marketing tanácsadóra, hogy csak mást ne említsünk, itt van a honlapkészítés.

Egy marketing tanácsadó – akár tanácsot ad, akár megvalósít – nem egyszerűen elvégzi a teendőket, hanem objektív nézőpontot képvisel és képes új perspektívából látni a cég tevékenységét. Az a tanácsadó, aki számos iparágban szerzett tapasztalatot, még ennél többet is tud adni. A külső marketingtanácsadó a valóban hasznot hajtó tevékenységekre tud összpontosítani a lehető legkisebb költségráfordítással.

A marketingtanácsadás, egyáltalán a tanácsadás bizalmi feladat.

A marketingtanácsadás bizalmi feladat. A tanácsadónak meg kell ismernie a szervezet felépítését, működési struktúráját, a múltban elkövetet hibás lépéseit, jövőre vonatkozó elképzeléseit és a gazdasági helyzetét is. A tanácsadó a stratégia kidolgozása után javaslatot tesz a vezetőnek vagy a vállalatvezetésnek, akik meghozzák a döntést. Optimális esetben a tanácsadó aktívan közreműködik a végrehajtásban is.

Tanácsadói munkánkat több területen lehet igénybe venni: online marketing, offline marketing, szervezetmenedzsment, vezetői tanácsadás, stratégiai tervezés.

 

Mikor van ránk szükség?

  • Ha nem működik hatékonyan a szervezet:
    • személyi oldala
    • belső és külső kommunikációja.
  • Ha nincs bevétel, elfolyik a pénz.
  • Ha új vagy hatékonyan megújuló stratégiára, marketingre, pr-re van szükség.
  • Ha krízis vagy változás előtt állunk, ha pont ezeket szeretnénk megelőzni.
  • Ha még eddig senki nem figyelt fel a cég tevékenységére.
  • Ha a tervek jók, de mégsem jól valósulnak meg.

Ha már sokat csalódott más tanácsadó cégekben,
itt az idő, hogy egymásra találjunk!

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!