Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel.

A tudástár főbb témakörei (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is. Melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak. Azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

Digg – a közösségi hírportál

Digg – a közösségi hírportál

A Digg egy olyan közösségi hírportál, amely segít a felhasználóknak a blogbejegyzések és érdekes weboldalak megtalálásában. Emellett azonban az általuk kedvelt oldalak és blogbejegyzések népszerűsítésében is segítséget nyújt. 2004 novemberében kísérletként indult el Kevin Rose, Owen Byrne, Ron Gorodetzky és Jay Adelson gyermekeként. Az oldal eredetileg reklámmentesnek

Tovább ...

Facebook – funkciók, amiket érdemes használni

Facebook – funkciók, amiket érdemes használni

A Facebookot 2004-ben hozta létre Mark Zuckenberg. Azóta szinte minden frissítésnél valami új funkció áll a rendelkezésünkre az oldalon. Többen viszont a like gombon, az ismerősnek jelölés funkción és az idővonal végigpörgetésen kívül nem használnak mást az oldalon. Pedig rengeteg jó használati és kommunikációs opció áll a

Tovább ...

Snapchat – a fiatal generáció kommunikációs közösségi csatornája

Snapchat – a fiatal generáció kommunikációs közösségi csatornája

A Snapchat egy olyan üzenetküldő szolgáltatás, ahol a felhasználók fotókat, videókat, vagy akár szövegeket küldhetnek egymásnak. Különlegessége, hogy küldés előtt megadhatjuk, hogy az adott kép mennyi ideig lehet látható a címzett számára. Ezen idő letelte után minden fotó törlődik. De, ha a címzett hosszan megnyomja a küldött

Tovább ...

Messenger használata mint chat és hirdetőfelület

Messenger használata mint chat és hirdetőfelület

A legnépszerűbb közösségi oldal, a Facebook 2011. augusztus 9-én adta ki a Facebook Messenger alkalmazást. Üzeneteket lehet vele küldeni, egy helyen kezeli a normál üzeneteket és a chatet, mindezt pedig push notification támogatással. Okostelefonra letölthető ingyen, de a www.messenger.com címen ugyanúgy küldeni lehet GIF-et, más képformátumot, dokumentumot

Tovább ...

Reddit, a folyamatosan fejlődő közösség

Reddit, a folyamatosan fejlődő közösség

A Redditet 2005-ben alapította két 22 éves egyetemista, Steve Huffman és Alexis Ohanian. Akik alaptőkéjüket az Y Combinatortól kapták, akik induló cégeket támogatnak elsősorban. A lényege, hogy bárki megoszthat a közösség tagjaival linkeket, amik aztán a rá érkező pozitív és negatív szavazatok függvényében egy listába kerülnek. A

Tovább ...

A helyesírás fontos egy marketinges számára!

A helyesírás fontos egy marketinges számára!

A frissen végzett, vagy már rég a szakmában dolgozó marketinges és kommunikációs szakemberek egyik legfontosabb készsége a helyesírás. A helyes szó- és nyelvhasználat mind írásban, mind szóban igen hasznos. Hiszen egy marketingkommunikációs területen dolgozó szakembernek minden formában megfelelően kell tudnia kommunikálni a célcsoportjával. Ezzel összefüggésben áll az

Tovább ...