Hívjon minket: (06-1) 792-8 Klikk ide!

Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel. Főbb témaköreink (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is, melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak, azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

A Twitter új térhódítása

A Twitter új térhódítása

A Twitter bejelentette, hogy a 2017. év végére folyamatos videós hírszolgáltatást fog indítani a nap 24 órájában. Nem csoda, hiszen a mai világban a videó nagy üzlet a közösségi médiában. Egyre elterjedtebbek az élő bejelentkezések, az élő játékok, illetve az események. A Twitter 2016 áprilisában már megpróbálkozott

Tovább ...

Hiteles-e a Twitter?

Hiteles-e a Twitter?

Az elmúlt években a közösségi média, megkerülve a médiumokat és az újságírókat kimagaslóan az egyik legnépszerűbb hírforrássá vált emberek milliárdjai számára. De vajon hiteles-e a közösségi médián keresztül érkező információ? A közel 1400 valós eseményhez kapcsolható 66 millió tweet alapján, a Georgia-i Technológiai Intézet kutatói megalkottak egy nyelvi modellt, amely azonosítja a szavakat és a kifejezéseket, melyekkel a hitelesség erős vagy gyenge szintje érzékelhető a Twitteren.

Tovább ...

Miért nem érhető el a sikeres cég ? – A „de” szócska

Miért nem érhető el a sikeres cég ? - A „de” szócska

A világon talán a legegyszerűbb és legtöbbet hangoztatott szó a „de”. Mint például: De miért nem a sikeres cég az, amit könnyű megvalósítani? Ennek okán olyan hihetetlenül multifunkcionális és akár egy komplett mondatnak is minősülhet a “de”, ami egy olyan kiegyenlítetlen vita során is elsüthető, ahol egyébként

Tovább ...

Augmented Reality – a kiterjesztett valóság

Augmented Reality - a kiterjesztett valóság

Egyre több embert foglalkoztat a jövő technológiájának rohamos fejlődése, többek szerint az Augmented Reality (AR) teljesen megváltoztatja majd a jövő emberének életét.

Tovább ...

Társadalmi „szelfit” készítettek

Társadalmi „szelfit" készítettek

November 8-án ért véget a Központi Statisztikai Hivatal által végzett mikrocenzus, másnéven a kis népszámlálás, melynek célja a lakosság életkörülményeinek felmérése volt. A KSH 2016. október 1-jétől november 8-ig, 2148 település 440 ezer címe alapján, a lakosság 10%-ának mintavételéből végzett mikrocenzust (társadalmi szelfi). A személyi és a

Tovább ...

A digitális bank a jövő?

A digitális bank a jövő?

Az MKB Bank FinTech Programot indít a XXI. századi digitális bank fejlesztésére, platformot teremtve számos értékes partneri együttműködés számára. A program első lépcsője az Akadémia elvégzése. A Bank pénzügyi start-upok és technológiával foglalkozó csoportok támogatására szervez egy négy héten át tartó, heti egy alkalmas akadémiát, melyen Magyarország

Tovább ...

Két új belépő a világ Top márkái között – 2016

Két új belépő a világ Top márkái között - 2016

A világ egyik vezető márkaügynöksége az Interbrand közölte a 2016-os év legjobb globális márkáinak listáját, melyen két új szereplő is feltűnik. Az Apple, a Google és a Coca-Cola továbbra is a világ top márkái, azonban két új versenyző, a Dior a 89., a Tesla pedig a 100.

Tovább ...

A felhő szolgáltatás előnyei és hátrányai

A felhő szolgáltatás előnyei és hátrányai

Egyre gyakoribb a cégek és magánszemélyek körében is valamilyen felhő szolgáltatás használata. Ezeknek számos előnyük van, elsősorban a mobilitás és a közös munka megkönnyítése. Ismerjük meg részletesebben a fogalmat, illetve előnyeit és hátrányait! Mi a felhő szolgáltatás? A „cloud computing” mint fogalom, azaz a felhő alapú számítástechnika

Tovább ...

FinTech a turizmusban

FinTech a turizmusban

A Financial Technologie (FinTech) több mint egy szlogen. Ez a mozaikszó olyan technológiák összessége, amelyek növelik a pénzügyi szolgáltatások terén létrejövő innovációkat. A FinTech egy olyan lehetőség az információs technológia használatára, ami közelebb hozza egymáshoz a pénzügyi szolgáltatásokat és az ügyfeleket. Az elmúlt öt évben 40 milliárd

Tovább ...

A Youtube története

A Youtube története

A legnagyobb videomegosztó portál, az internetes világ egyik központja, ahol bárki egy kamerával vagy okostelefonnal a kezében milliós rajongótáborra tehet szert. Blogbejegyzésünkben bemutatjuk a Youtube születésének és gyors növekedésének történetét.

Tovább ...
1 / 5 oldal12345
1

Miért válasszon minket?

Teljeskörű, kreatív, eredményorientált megoldásaink vannak. Gyorsaságunkat átgondolt szakmaiság támogatja. Az általunk képviselt marketing és pr a sablonoktól eltérő, újszerű.

Többek vagyunk és többet adunk, mint mások.
4

Mikor van ránk szükség?

Ha nem működik hatékonyan a cég, nincs bevétel. Ha új, megújuló stratégia szükséges. Ha változás előtt áll. Ha még senki nem figyelt fel cége tevékenységére. Ha a tervek jók, de nem valósulnak meg.

Ha más tanácsadókban sokat csalódott, itt az idő az egymásra találásra!
3

Kérdezzen, kérjen ajánlatot!

24 év a marketing és a public relations területén; szakmailag kompetens online marketingben jártas kollegák. Kreatív megoldások és gyors, precíz kivitelezés. Weboldal, Facebook, Adwords, Analytics, grafika, sajtó, pr?

Nézze meg szolgáltatásainkat! Válasszon minket!
5

Gyakornoki program Budapest

Ha valódi gyakorlatot szeretnél szerezni a marketing, a public relations és az újságírás területén, akkor ne habozz jelentkezz hozzánk gyakorlatra! Nincs kávéfőzés és fénymásolás, van viszont komoly és igazi munka.

Csak akkor jelentkezz, ha tényleg a marketing és a kommunikáció érdekel!

Pin It on Pinterest