Hívjon minket: (06-1) 792-8 Klikk ide!

Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel. Főbb témaköreink (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is, melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak, azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

D100-as lista

D100-as lista

A világ száz legmagasabb dinamikus pontszámmal rendelkező márkáját egy úgynevezett D100-as lista tartalmazza. De mi is ez a lista? Az eddigi, márkákat összehasonlító mutatók már nem feleltek meg az új piaci körülményeknek, ezért szükség volt az újításra. Az IPG Mediabrands a Pennsylvaniai Egyetem üzleti iskolájával, a The

Tovább ...

Spam – a legfontosabb, amit tudni kell

Spam - a legfontosabb, amit tudni kell

Minden évben június 23-án tartjuk a Spamellenes világnapot. Az internetes portáljáról, keresőjéről és e-mail szolgáltatásáról híres Yahoo! Inc. amerikai cég 2003-ban hirdette meg először ezt a világnapot, hogy felhívja a figyelmet a spam elleni védekezés fontosságára. A spam-ek nagy számban kiküldött, kéretlen (azaz a fogadó hozzájárulása nélkül

Tovább ...

2016-os CRM- és marketingtrendek

2016-os CRM- és marketingtrendek

Egy sikeres vállalkozásnak nem elég követnie a változásokat – meg kell próbálnia megelőznie őket. Szakértők előrejelzéseiből válogattunk. Ahogy a technológia folyamatos fejlődésen megy keresztül, a marketing világában is az eddigieknél feszítettebb tempójú előrelépésre van szükség. A 2016-os marketingtrendek középpontjában az ügyfélélmény (CX, azaz costumer experience) áll, ami

Tovább ...

A pénzcsinálás tudománya

A pénzcsinálás tudománya

A PRove Kommunikáció ügyvezetője, Szoboszlai Krisztina, azon szerencsés kevesek közé tartozik, akik a gimnáziumból kikerülve már tisztában voltak vele, mivel szeretnének foglalkozni életük hátralévő részében. Több diplomát szerzett és MBA-n végzett, de mindvégig tudta, hogy a marketing területén akar majd elhelyezkedni. Az egyetemi újság és a kollégiumi színházból egyetemi színházzá vált társulat marketingese volt, első cégét még felsőfokú tanulmányai alatt, egészen fiatalon alapította.

Tovább ...

RÉMÁLOM VAGY LEÁNYÁLOM

RÉMÁLOM VAGY LEÁNYÁLOM

Mit kezdjünk alkalmazottaink ötleteivel? Átszerveztük cégünket, a korábbiakhoz képest sokkal sikeresebben motiváljuk dolgozóinkat, arra viszont nem számítottunk, hogy alkalmazottaink ötletgyárat kezdenek üzemeltetni? Akkor, most készüljünk fel rá! Mert ha jó munkát végeztünk az átszervezési és motiválási fázisban az ötletgyár láthatatlanul jött létre és egyik pillanatról a másikra

Tovább ...

Stresszes világ – Mindennapi ideggörcseink

Stresszes világ - Mindennapi ideggörcseink

Stresszes a világ, mindennapos az önként vállalt túlóra, értelmetlen a munkavégzés, bunkó a főnök és nem világos az elvárás. Már kora hajnalban a buszon is erről vagy hasonlókról beszélgetnek a munkába siető emberek. Kis túlzással azt is mondhatnánk, hogy a reggeli utazók kétharmada alszik, a maradék egyharmad

Tovább ...

A virtuális világ 2011-es trendjei

A virtuális világ 2011-es trendjei

„Morzsa age” azaz az információk felszínes befogadása. Az átlagember, a fogyasztó mindenből és mindenről egy kicsit tud, ám ez a tudás felszínes, mert rohanó világunkban semmiben nincs idő elmélyedni. A morzsa age fogyasztójára jellemző, hogy mindent azonnal, nulla-huszonnégy órában akar megvalósítani (enni, inni, vásárolni, filmet nézni, tanulni,

Tovább ...

Kis karácsony, nagy karácsony

Kis karácsony, nagy karácsony

Sok kis- és középvállalkozás vezetőjének okoz fejtörést – az év végi hajtás mellett –, hogy milyen ajándékot vegyen a cég karácsonyra partnereinek. Egyes vezetőkben felmerül van-e értelme, haszna a céges ajándékok körüli felhajtásnak, lehet-e helyettesíteni ezeket valamivel, ami a jelenlegi és várható nehéz gazdasági helyzetben nem felesleges

Tovább ...

Célegyenesben elvérezni

Célegyenesben elvérezni

Álmaid állása egy karnyújtásnyira van tőled? Az utolsó meghallgatásra vársz? Helyzeted lehet egyszerű hazafutás, de nagyon sokan buknak el a célszalag előtt!  Az álláskeresés legfontosabb állomásai az interjúk, a leendő munkáltatóval folytatott személyes egyeztetések. De a szerződés, a papírok aláírásáig kemény küzdelem vár rád. Versenytársaid vannak, akik

Tovább ...
2 / 5 oldal12345
1

Miért válasszon minket?

Teljeskörű, kreatív, eredményorientált megoldásaink vannak. Gyorsaságunkat átgondolt szakmaiság támogatja. Az általunk képviselt marketing és pr a sablonoktól eltérő, újszerű.

Többek vagyunk és többet adunk, mint mások.
4

Mikor van ránk szükség?

Ha nem működik hatékonyan a cég, nincs bevétel. Ha új, megújuló stratégia szükséges. Ha változás előtt áll. Ha még senki nem figyelt fel cége tevékenységére. Ha a tervek jók, de nem valósulnak meg.

Ha más tanácsadókban sokat csalódott, itt az idő az egymásra találásra!
3

Kérdezzen, kérjen ajánlatot!

24 év a marketing és a public relations területén; szakmailag kompetens online marketingben jártas kollegák. Kreatív megoldások és gyors, precíz kivitelezés. Weboldal, Facebook, Adwords, Analytics, grafika, sajtó, pr?

Nézze meg szolgáltatásainkat! Válasszon minket!
5

Gyakornoki program Budapest

Ha valódi gyakorlatot szeretnél szerezni a marketing, a public relations és az újságírás területén, akkor ne habozz jelentkezz hozzánk gyakorlatra! Nincs kávéfőzés és fénymásolás, van viszont komoly és igazi munka.

Csak akkor jelentkezz, ha tényleg a marketing és a kommunikáció érdekel!

Pin It on Pinterest