2016.08.30. in marketing és pr

FinTech a turizmusban

A Financial Technologie, azaz FinTech több mint egy szlogen.

A Financial Technologie (FinTech) több mint egy szlogen. Ez a mozaikszó olyan technológiák összessége, amelyek növelik a pénzügyi szolgáltatások terén létrejövő innovációkat.

A FinTech egy olyan lehetőség az információs technológia használatára, ami közelebb hozza egymáshoz a pénzügyi szolgáltatásokat és az ügyfeleket. Az elmúlt öt évben 40 milliárd dollárt fektettek új FinTech cégekbe globálisan. Ez csak az elmúlt évben 19 milliárd dollárt tesz ki. A FinTech növekedése megállíthatatlan. Ennek elsődleges oka, hogy a FinTech lehetővé teszi számunkra pénzügyi forrásaink könnyebb, biztonságosabb, olcsóbb és nem utolsó sorban személyre szabott kezelését.

Mostanában egyre szélesebb területen kezdik használni az innovatív pénzügyi technológiákat, már a turizmus területén is egyre elterjedtebb. Például az egyik legismertebb az Amadeus, amely egy multinacionális, informatikával foglalkozó szolgáltató. Ez a cég az utazások és turizmus területén munkálkodik. Valamint két úttörő Fintech vállalattal is együttműködik, annak érdekében, hogy a B2B Wallet Prepaid nevű új terméket piacra dobhassa, amivel az utazási irodák néhány előnyt szerezhetnek ügyfeleik számára.

A FinTech egy olyan lehetőség az információs technológia használatára, ami közelebb hozza egymáshoz a pénzügyi szolgáltatásokat és az ügyfeleket.

Azért, hogy a B2B Wallet használatakor az utazási irodák számára nagyobb védelmet tudjon biztosítani, az Amadeus úgy döntött, hogy együttműködik a MasterCardal. Az „Amadeus megoldás” a MasterCard egész világra kiterjedő hálózatára épül ki, hogy bővíteni tudják a B2B virtuális fizetéseket a turizmus területén.

Az Amadeus az Ixaris (a legbővíthetőbb és legrugalmasabb pénzügyi platform a világon) partnere is és együtt igyekeznek kialakítani a B2B Wallet számára egy hatékony virtuális kártyakezelési menedzsmentet. Az Ixaris, a kifizetések területére létrehozott, már meglévő, innovatív technológiáját alkalmazva, lehetővé teszi az utazási irodák számára, hogy a virtuális kártyáikon levő büdzséjüket könnyedén kezelhessék. (Az Ixaris nyerte két egymást követő évben is az innováció díját (Cards International’s Prepaid Innovation Award), úttörő szerepet játszva a kifizetések területén. 2003-tól ők indították el Európában az első előfizetéses virtuális kártyát.

Celia Pereiro az Amadeus egyik vezetője azt nyilatkozta:

„A virtuális bankkártyák technológiája az ideális FinTech innováció alkalmazását jelenti a turizmus iparágában. Az Amadeus, MasterCard és Ixaris erősségeinek társítása során rugalmasságot, hatékonyságot és bizalmat nyújt azoknak, akik a B2B Walletet igénybe veszik. A termék, a 2016. februári bejelentést követő piacra dobása óta azt észleltük, hogy nagyon nagy kereslet van rá és már 10 európai országban vannak ügyfeleink.”

Hany Fam, a MasterCard vállalkozás partnerkapcsolatokért felelős vezetője szerint:

„A MasterCard – az elterjedtsége miatt – a sikeres hosszú távú együttműködésekről híres világszinten. Főleg a turizmus és utazás iparágban. A MasterCard komoly pénzügyi tapasztalatait és képességeit kihasználva az Amadeus B2B Wallet rengeteg okot ad az utazási irodáknak arra, hogy lecseréljék a készpénzkifizetést, a csekkeket és a más fizetési mechanizmusokat a B2B Walletre. Így pénzt és időt takaríthatnak meg. Éppen ezért türelmetlenül várjuk az Amadeusszal való partner kapcsoltunk evolúcióját és kapcsolatunk fejleményeit. Bízunk abban, hogy a partnerség során átformálhatjuk ezt az ipart. Ezzel lehetővé téve egy egyszerű, biztonságos és intelligens folyamatot a vállalatok és ügyfelek számára egyaránt.„

A Financial Technologie, azaz FinTech több mint egy szlogen.

Alex Mifsud, az Ixaris csoport vezetője azt mondta, hogy „Büszkék vagyunk arra, hogy az Amadeusszal együtt dolgozva segíthetünk a B2B Wallet fejlesztésében és terjeszkedésében a világ több országában. Különösen azért, mert a mi előfizetéses virtuális kifizetési technológiánkon alapszik. Ez a fejlődés egy nagyon erős megerősítés arra, hogy a stratégiánk jó és érdemes bizonyos iparágakban kiterjeszteni a B2B kifizetéseket. Az Amadeusszal létrejött kiváló partnerkapcsolatunk azt a gondolatot is megerősíti bennünk, hogy érdemes innovatív vállalatokba fektetni. A turizmusnak, de különösen a turizmus online részének nagy esélye van egy óriási változásra a kifizetések területén.”




Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

4 − négy =