Közösségi marketing

 

Gyorsan le kell szögeznünk, hogy a social média, marketing nem egyenlő a Facebook-kal és stratégiai rövidlátás, ha valaki csak azzal foglalkozik, főleg nemzetközi színtéren.

Vannak olyan országok, ahol a hatékonyság érdekében más közösségi platformot érdemes előnyben részesíteni, mint például Oroszország.

Közösségi marketing, social média

Social média alatt értjük például a blogokat, a tartalommegosztó platformokat, közösségi oldalakat, közösségi híreket tartalmazó oldalakat, mikroblogokat, kollaboratív (közös tartalmak) projekteket.

A közösségi média (social média) a párbeszédre fókuszál, interaktív, gyors ellentétben egyéb felületekkel. Sikerességének alapját a jelenlét, az identitás felfedése és annak mértéke, a párbeszédek, a megosztás, a kapcsolatok, a hírnév, a különböző csoportok jelentik, illetve ezek a tényezők befolyásolják.

Közösségi oldalak, ahol érdemes még jelen lenni: LinkedIn, Tumblr, Google Plus, Twitter, YouTube, Flickr, Vimeo, FourSquare, Instagram, Myspace, Pinterest, VK, Xing, Blogster, Fotolog, stb. Mindegyik oldal eltérő marketing stratégiát kíván és más célközönség érhető el velük.

 

Szolgáltatásaink:

 

Ha profikra szeretné bízni, ha hatékonyan szeretné megvalósítani, ha mérhető gazdasági előnyöket szeretne kérjen tőlünk ajánlatot!

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!