Marketing mini MBA
Sok vállalkozás nem engedheti meg magának, hogy teljes állásban foglalkoztasson valakit, aki a marketinggel foglalkozik. Sőt, sok kkv esetében az is gyakori, hogy a feladatokat nem egy személy látja el. Tapasztalataink szerint számukra hasznos kétnapos mini marketing képzésünk, amely érthetően magyarázza el az alapokat és gyakorlati szempontokat figyelembe véve több részterületet is érint.
Barista képzés
Kávékedvelő? Legyen Ön is Barista! Egynapos (délelőtt elmélet, délután gyakorlat) képzésünk bárki számára lehetőséget biztosít, hogy bepillantson a kávézás, a profi kávékészítés rejtelmeibe.
Hátrányos helyzetű célcsoport – a turizmus kihasználatlan területe
Turizmusban dolgozik és érzi már a verseny szorító nyomását?
Mindent megtesznek a lehetőségek kihasználása érdekében?
Minden potenciális célcsoporttal foglalkoznak?
A legtöbben elfelejtik a hátrányos helyzetűeket, rokonaikat és barátaikat!
Ne tartozzon közéjük! Szerezzen versenyelőnyt!
Hogyan hozzunk létre hatékony honlapot?
Tudja, hogyan hoz pénzt egy honlap? Hatékony weboldalt szeretne, de sehogy sem sikerül? Tudni szeretné, hogyan kell jó weboldalt létrehozni? Látogatottságot, ismertséget szeretne? Vagy egyszerűen csak tudni akarja, mire kell figyelni, ha programozóval dolgoztat?
Közösségi marketing – Facebook
Jelen lenni a Facebookon – egy olyan elvárás a partnerektől, a piactól, a megfelelő célcsoporttól és a marketing világától, amit időráfordítással és hozzáértéssel, vagy sehogy sem érdemes csinálni!
Protokoll
A mindennapok viselkedési alapszabályai kötelező érvényűek valamennyi ember számára. A viselkedéskultúrát tanulni, frissíteni kell, mert a viselkedési szokások folyamatosan alakulnak, mozgásban vannak. Szakemberek számára fontos gyakorlatot és rutint szerezni a pr és a közszerepléssel kapcsolatos szituációk és mindennapi munkához kapcsolódó viselkedésről.
Az oktatások egy része, akár tréning is lehet, mert az oktatások tananyaga interaktívvá tehető a PRove Kommunikációnál.