Mivel mindkettő terület alapvetően szolgáltatásmarketing, felmerülhet a jogos kérdés, miért kell külön kiemelni őket. Nos, nem csak azért, mert ezekben vagy ezek bizonyos piaci területén több tapasztalattal rendelkezünk az átlagos ügynökségeknél, hanem azért is, mert valóban kell a plusz a szolgáltatásmarketing mellé.

Ezeken a területeken vendéglátói stratégia kidolgozására van szükség, melynek a három alapvető feltételét is meg kell teremteni. Úgymint: vendégorientált munkatársak, a cél központi szerepe és az élmény biztosítása, továbbá sok energia, idő és pénz.

A hibátlan kiszolgálás még nem azonos a vendégszeretettel.

vendéglátás marketing - PRove KommunikációA kiszolgálástól függ az elégedettség. Marketing szempontból kiemelten jelentős szerep jut a szájmarketing számára, mert ha a vendég elégedett maga is reklámügynökké válik. A szolgáltatásmarketing környezete a bánásmód és a vendég érzetének összessége – atmoszféra. Térrendezés szolgáltatásunkat is ajánljuk!

Mind a vendéglátás marketing, mind a turizmusmarketing területén hatalmas jelentősége van a marketinginformációs rendszerek meglétének, használatának és a piaci rések megismerésének kihasználásának. A márkaképzés és az arculat sem elhanyagolható folyamat, ha valaki sikert akar elérni.

Reklámozási tapasztalatunk az, hogy a szájmarketing mellett nagyon hatékony az online marketing összes főbb területe. Egyrészt, mert jól mérhető a költség hatékonysága, másrészt, mert azonnali visszajelzések és visszacsatolásokra ad lehetőséget, főleg a vendéglátási területen. Abban az esetben különösen gyorsan kell reagálni, ha ismerősen csengenek a konkurencia és az árverseny szavak.

Ezeken a területeken kiemelt fontosságú lehet a vezetői jelenlét és a vezető megfelelő viselkedése, képességei, készségei.

Kevesen keresik a kapcsolatot a településmarketinggel, pedig érdemes lenne kapcsolódni a már meglévőhöz vagy kialakítani egy újat. Sőt, ha már itt tartunk érdemes a keresztmarketinggel is foglalkozni.

Egy kevésbé ismert terület a blogmarketing az egyik legjobb és legtámogatóbb terület a közösségi marketing területén belül. Hiszen kell az aktív kapcsolat és szükséges, hogy beszéljenek rólunk öregbítsék a hírnevünket.

A cél az, hogy híresek, nem pedig hírhedtek legyünk. 

Ha úgy érzi, hogy a vendéglátás marketing, turizmusmarketing területén mindebben segítségre lenne szüksége keressen meg minket, kérjen ajánlatot!

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!