A Corporate Identity a szervezet mindazon elemeinek, intézkedéseinek összessége, amely meghatározó a szervezet egészére nézve. Bármit is szeretnénk láttatni, az a lehető legelőnyösebb formában kell, hogy felkeltse az emberek érdeklődését. Ráadásul egy kicsit másnak kell lennie a többi piaci szereplőnél.
A komplex vizuális arculat kialakítása tartalmazza legalább három egymástól koncepciójában is eltérő vázlat bemutatását, az ügyfél észrevételei alapján további változatok elkészítését és a kiválasztott változat teljes kidolgozását. Elkészítjük akár a nagyarculat, akár a kisarculat elemeit és az ezeket összefogó arculati kézikönyvet, mely irányadóként szolgálhat a későbbiekben az arculatra vonatkozó kérdésekben.
Amit vállalunk vizuális területen:
- cégarculat, arculati kézikönyv tervezés
- termékarculat
- logó tervezés
- kiadványtervezés
- nyomdai előkészítés
- nyomdai előállítás
- honlapkészítés
- webes megjelenés készítése
Egy arculat kialakítása több mint az embléma és egyéb grafikai elemek tervezése.
Amit vállalunk a teljesség érdekében:
- szlogen
- portáldekoráció, járműdekoráció
A jó összképhez azonban, a szervezeti kultúrára épülő, belső tartalmi jegyek is tartoznak.
Az imázs az ismertség, a hírnév és a profil összképe. A hírnév felépítésében és védelmezésében a pr-nek van elsődleges szerepe. Kommunikációmenedzsment szempontjából az ismertség a márkaismertségen mérhető le. A hírnév azonban csak idővel képződik. Alapja a társadalmi státuszhoz kapcsolódik és teljesítmény van mögötte. Ez az arculatépítés folyamata.
Miben tudunk segíteni?
- termék- vagy szolgáltatás-imázs
- márkakép vagy védjegy-imázs
- vállalat- vagy szervezet-imázs
- személy-, szakember- vagy vezető-imázs