A Corporate Identity a szervezet mindazon elemeinek, intézkedéseinek összessége, amely meghatározó a szervezet egészére nézve. Bármit is szeretnénk láttatni, az a lehető legelőnyösebb formában kell, hogy felkeltse az emberek érdeklődését. Ráadásul egy kicsit másnak kell lennie a többi piaci szereplőnél.

A komplex vizuális arculat kialakítása tartalmazza legalább három egymástól koncepciójában is eltérő vázlat bemutatását, az ügyfél észrevételei alapján további változatok elkészítését és a kiválasztott változat teljes kidolgozását. Elkészítjük akár a nagyarculat, akár a kisarculat elemeit és az ezeket összefogó arculati kézikönyvet, mely irányadóként szolgálhat a későbbiekben az arculatra vonatkozó kérdésekben. 

Amit vállalunk vizuális területen:Arculatépítés, imázsmenedzsment

  • cégarculat, arculati kézikönyv tervezés
  • termékarculat
  • logó tervezés
  • kiadványtervezés
  • nyomdai előkészítés
  • nyomdai előállítás
  • honlapkészítés
  • webes megjelenés készítése

Egy arculat kialakítása több mint az embléma  és egyéb grafikai elemek tervezése.

Amit vállalunk a teljesség érdekében:

  • szlogen
  • portáldekoráció, járműdekoráció

A jó összképhez azonban, a szervezeti kultúrára épülő, belső tartalmi jegyek is tartoznak.

Az imázs az ismertség, a hírnév és a profil összképe. A hírnév felépítésében és védelmezésében a pr-nek van elsődleges szerepe. Kommunikációmenedzsment szempontjából az ismertség a márkaismertségen mérhető le. A hírnév azonban csak idővel képződik. Alapja a társadalmi státuszhoz kapcsolódik és teljesítmény van mögötte. Ez az arculatépítés folyamata.

Miben tudunk segíteni?

  • termék- vagy szolgáltatás-imázs
  • márkakép vagy védjegy-imázs
  • vállalat- vagy szervezet-imázs
  • személy-, szakember- vagy vezető-imázs

 

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!