A hírlevelek kiküldésének alapja, hogy legyen megfelelő adatbázisunk.

Az érdeklődők összegyűjtésében nagy segítséget jelent, ha a honlapunkon megfelelően kialakított lehetőség van a hírlevél feliratkozásra és folyamatosan foglalkozunk az adatbázis gyarapításával. Más különben egy cég adatbázis-építésre vagy -vásárlásra kényszerül.

A hírlevél-kiküldés legegyszerűbb módja, ha a honlap alkalmas a hírlevelek kiküldésére. Ennek azonban nem csak az a feltétele, hogy legyen megfelelő küldő programunk. Hanem az is, hogy tárhely-szolgáltatónk felkészült legyen és engedje a tömeges levélkiküldést anélkül, hogy azok spam-be kerülnének.

A hírlevél-kiküldés során az is elengedhetetlen szempont, hogy a kiküldött anyagok mérhetőek és követhetőek legyenek, hiszen a mérések a hatékonyság ellenőrzésének elengedhetetlen feltételei.

Ügyfeleink számára grafikailag olyan hírlevél-sablonokat tervezünk, amelyek tökéletesen igazodnak a cég arculatához és különböző kiküldő-rendszerekbe integrálhatók. Igény esetén nemcsak a grafikai megjelenést biztosítjuk, hanem a hírlevél teljes tartalmát is megírjuk.

Az általunk összeállított és megformázott leveleket több levelező programban is teszteljük, mielőtt azok kiküldésre kerülnének. Az így elkészült hírlevelek akár az Ön honlapjának egyik programja segítségével is elérhetőek, és az is megoldható, hogy a hírlevelet az Ön által meghatározott célcsoport tagjai névre szólóan kapják meg. A törvényi előírásoknak megfelelően, természetesen biztosítjuk a címzettek számára az egyszerű leiratkozási lehetőséget, így ügyfeleinket sem érhetik meglepetések ilyen szempontból. Mivel olyan hírlevél szolgáltatást is tudunk nyújtani, ami folyamatosan automatizálható, így a hírlevél kiküldésének időpontján kívül sok más is állítható és előre programozható vagy ütemezhető a megrendelőink által.

A hírlevél tervezéséhez kapcsolódóan opcionális szolgáltatásaink közé tartozik, hogy első kézből biztosítjuk a számszerűsített adatokat is.

DM-kampányok

Azoknak, akik valóban sok hírlevelet, e-dm-et küldenek, komolyabb kiszolgáló és kiküldő rendszereket ajánlunk, amelyek széles körű szolgáltatások mellett azt is garantálják, hogy a levelek nem, vagy csak alig kerülnek spam-be.

Ma már egy direct mail többet kell hogy jelentsen mint egy kapkodva összedobott szöveges, képeket tartalmazó elektronikus levél. A hatékonysághoz pedig elengedhetetlen a szakmai hozzáértés. Mi folyamatos figyelemmel követjük a legkorszerűbb trendeket, így tapasztalataink és tudásunk kamatoztatásával sikeres DM-kampányokat tudunk az ügyfeleink számára kínálni.

A kampányok céljai igen változóak: márkaismertség, vállalati hírek, promóciós ajánlatok és még sorolhatnánk. De minden esetben azonosak a kritériumok, az e-mail marketing értékes lehetőséget kínál a cégek számára, hogy elérjék új vagy meglévő ügyfeleiket és megérintsék őket. A B2B e-mail marketing továbbra is különösen ígéretes lehetőség az internetes marketing során.

Kampányaink általában a következő elemekből tevődnek össze:

  • Stratégia
  • Sablon
  • Nyitóoldal tervezés
  • HTML kód
  • Szövegírás
  • Konverzió-optimalizálás
  • Lista kezelése
  • Tesztelés
  • Kiküldés
  • Követés
  • Jelentés

Itt az ideje, hogy a hírlevelek és dm-kampányok ne csak a hírt vigyék, hanem az üzleti eredményekhez és az emelkedő bevételekhez is hozzájáruljanak.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!