Számos olyan esettel találkoztunk már, hogy leendő ügyfelünk honlapján hatalmas tárhelyet foglaló videókat találtunk, YouTube csatornát viszont nem.

Pedig az oldal kiemelkedő lehetőséget biztosít ahhoz, hogy interaktív videós formában szólítsuk meg a célcsoportot és erősítsük a márkakommunikációt. Ne feledjük! A 2014-es év Top 100 márkája 18 és fél percenként generál új YouTube tartalmat.

A videomegosztó csatornára feltölthetjük azokat a videókat, amiket eddig a honlapon tettünk közzé, ezzel is tovább generálva az elérni kívánt közönség, illetve a honlapra érkező látogatók számát. Segítünk a közösségépítésben, a közönséggel való interakció kialakításában – keresztpromóciók kialakítása hasonló célközönséggel bíró csatornákkal. (Szerencsére már nem szükséges Google+ profilt létrehozni annak érdekében, hogy teljes értékű tagja legyünk a YouTube hálózatának.)

Nagy előnye még a YouTube csatornának, hogy a közösségi oldalakon nagyobb nehézségek nélkül tudjuk megosztani ezeket a videókat (bár jegyezzük meg a Facebook szankcionál). Jóval több látogatót érhetünk el, ha élünk a videómegosztó adta lehetőségekkel, ha például a videókat akár idegen nyelven feliratozzuk vagy a videókban egy landing page-et helyezünk el, ami a céloldalra viszi a nézőt.

A videómegosztó nem csak hasznos marketing eszköz, nemcsak vállalatok lehetnek márkák, hanem maguk a YouTuberek is azok, így egy csatorna konkrét bevételt is hozhat. Segítünk, hogy a YouTube ne csak hobbi, hanem munka is lehessen, valamint maximalizáljuk a hirdetések bevételeit!

Érjünk el sikereket közösen az online mozgókép világában!

Érdemes azért néhány szót ejteni a versenytársakról is. Mi velük is foglalkozunk. A 2004-ben alapított Vimeo mostanra már kialakította saját közönségét és felhasználói bázisát, sokan pedig csak a művészek YouTube-jának nevezik őket. De ott liheg még a Vessel és a fent már említett Facebook is.

Tudjon meg többet videomarketing szolgáltatásunkról! 

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!