Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel.

A tudástár főbb témakörei (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is. Melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak. Azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

A YouTube kis-nagy változtatásai

A YouTube kis-nagy változtatásai

A 2000-es években indult videómegosztó, a YouTube, hamar a világ kedvencévé nőtte ki magát. Indulása óta azonban számtalan kisebb változtatáson esett át. Ez természetes, hiszen a felhasználók folyamatos visszajelzésein keresztül érdemes korrekciókat végrehajtani, a jobb felhasználói élményért. Ezeket a jobbára kisebb kozmetikázásokat eddig szintre észre sem vettük,

Tovább ...

Megszűnik a Google Plus!

Megszűnik a Google Plus!

Még az is lehet, hogy sokakban felmerül a kérdés a címben szereplő mondat hallatán, hogy egyáltalán “Mi az a Google Plus?” vagy esetleg “Még létezik?”. Ezek a kérdések mind teljesen jogosak. Kezdjük az elején, mi is az a Google Plus. Mondhatjuk, hogy a Google közösségi oldala. 2011.

Tovább ...

Hogyan befolyásolják a képek a SEO-t?

Hogyan befolyásolják a képek a SEO-t?

Szinte bármilyen weboldalról legyen szó fontos, hogy a szöveges tartalom mellett legyenek képek is. 80%-kal nagyobb a valószínűsége, hogy elolvassák, megnézik az adott oldalt, ha az tartalmaz képeket is. Valamint a képes tartalmakra könnyebben visszaemlékeznek az emberek. Azonban az már egyáltalán nem mindegy milyen fotókat, illusztrációkat használunk,

Tovább ...

Shopify – A kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák

Shopify - A kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák

A Shopify bejelentette a kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák eddigi legnagyobb csoportjának bevezetését. A kiskereskedelem nem halott. Csak változáson megy át: a kiskereskedelmi szektorhoz való általános hozzáférés biztosítása minden kereskedő számára dinamikusan fejlődő gazdaságot eredményez. A felhő alapú, többcsatornás kereskedelmi platform, a Shopify Inc. bemutatta legújabb kereskedelmi technológiáit Unite elnevezésű

Tovább ...

A Twitter új térhódítása

A Twitter új térhódítása

A Twitter bejelentette, hogy a 2017. év végére folyamatos videós hírszolgáltatást fog indítani a nap 24 órájában. Nem csoda, hiszen a mai világban a videó nagy üzlet a közösségi médiában. Egyre elterjedtebbek az élő bejelentkezések, az élő játékok, illetve az események. A Twitter 2016 áprilisában már megpróbálkozott

Tovább ...

Közösségi média – Hiteles-e a Twitter?

Közösségi média - Hiteles-e a Twitter?

Az elmúlt években a közösségi média, megkerülve a médiumokat és az újságírókat kimagaslóan az egyik legnépszerűbb hírforrássá vált emberek milliárdjai számára. De vajon hiteles-e a közösségi médián keresztül érkező információ? A közel 1400 valós eseményhez kapcsolható 66 millió tweet alapján, a Georgia-i Technológiai Intézet kutatói megalkottak egy nyelvi modellt, amely azonosítja a szavakat és a kifejezéseket, melyekkel a hitelesség erős vagy gyenge szintje érzékelhető a Twitteren.

Tovább ...

Miért nem érhető el a sikeres cég ? – A „de” szócska

Miért nem érhető el a sikeres cég ? - A „de” szócska

A világon talán a legegyszerűbb és legtöbbet hangoztatott szó a „de”. Mint például: De miért nem a sikeres cég az, amit könnyű megvalósítani? Ennek okán olyan hihetetlenül multifunkcionális és akár egy komplett mondatnak is minősülhet a “de”, ami egy olyan kiegyenlítetlen vita során is elsüthető, ahol egyébként

Tovább ...