Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel.

A tudástár főbb témakörei (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is. Melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak. Azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

Megújult a digitális közönségmérés Magyarországon

Megújult a digitális közönségmérés Magyarországon

Új korszakba lép a magyar médiumok közönségmérése. A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) 2020. október 1-jétől bevezette a e.gemius nevű szoftvert, ami számos új lehetőséggel jár. A magyarországi internetes médiumok látogatottságát mérő szervezet hosszú, részletes tesztelések és a magyar igényekre történő specializálás után döntött a változás mellett. A

Tovább ...

Magyarország legnagyobb YouTube portfóliója jött létre

Magyarország legnagyobb YouTube portfóliója jött létre

Összefogott a 4Kids Network és Star Network, amivel hazánk legnagyobb YouTube portfóliója állt össze. A közös rendezvényszervezés és értékesítés áll az összefogás középpontjában. A döntés a Star Network és a 4Kids Network szorosabb együttműködéséről 2020 első negyedévében született meg. Az összefogás a vállalatok tulajdoni struktúráját nem érinti.

Tovább ...

Hírességek terjesztik a COVID-19-cel kapcsolatos téves információkat

Hírességek terjesztik a COVID-19-cel kapcsolatos téves információkat

Egy új tanulmány azt mutatja, hogy a hírességek a COVID-19 téves információk legfőbb terjesztői a közösségi médiában. A Reuters Institute új jelentése arra a megállapításra jutott, hogy a hírességek és a politikusok kulcsszerepet játszottak a COVID-19-cel kapcsolatos téves információk terjesztésében a közösségi médiában. Működési elvében ezt úgy

Tovább ...

Új Facebook-fejlesztések (5)

Új Facebook-fejlesztések (5)

A koronavírus kapcsán sok cég állt elő új fejlesztésekkel, főleg a social mediával foglalkozók. De más területeken is igyekeznek minél előbb hasznos dolgokat fejleszteni most, hogy sokan otthon ragadtak a négy fal között és megnövekedett az online felületek használata. Természetesen születtek új Facebook-fejlesztések is. Néhány példát mutatunk, amiket

Tovább ...

10 ok miért nem szabad abbahagyni a Facebook kommunikációt

10 ok miért nem szabad abbahagyni a Facebook kommunikációt

10 ok miért nem szabad abbahagyni a Facebook kommunikációt a koronavírus idején. A koronavírus és a korlátozások következtében sok cég dönt amellett, hogy felfüggeszti vagy abbahagyja a kommunikációt a közösségi oldalain. Ez számos okból rossz döntés lehet még a legkisebb cég életében is. Mivel a járvánnyal foglalkozók

Tovább ...

23 tanács a koronavírus marketing és kommunikációs kezelésére

23 tanács a koronavírus marketing és kommunikációs kezelésére

Minden cég vezetőjét foglalkoztatja a koronavírus, a járvány és az általa okozott gazdasági problémák lehetősége. Folyamatosan azt hangsúlyozzuk, hogy ne hatalmasodjon el senkin a pánik. Ugyanis a pánik az, ami a káoszt, a rendezetlenséget és a gazdasági problémákat ellenőrizhetetlenné és megállíthatatlanná teheti. Hisztériakeltésre nincs okunk. Magyarországon ma

Tovább ...

Felhőszolgáltatás – Az informatika jövője

Felhőszolgáltatás - Az informatika jövője

Napjainkban az informatikai környezet és hálózatok mindenki számára elérhetővé váltak. Különösen az informatika azon területei, amit minden felhasználó elér és „közösen” használ. A felhőszolgáltatás az informatika egyik legdinamikusabban fejlődő területe. Felhőszolgáltatások közül többféle hozzáférésű architektúrát különböztetünk meg egymástól, nevezetesen a privát, a nyilvános és a hibrid kialakítású

Tovább ...

Az Alibaba.com kisvállalkozások globális értékesítését segíti az USA-ban

Az Alibaba.com kisvállalkozások globális értékesítését segíti az USA-ban

A piacvezető e-kereskedelmi vállalat, az Alibaba.com új értékesítési lehetőségeket vezetett be. Többek között lehetővé teszik az USA-beli vállalatok egymás közötti tranzakcióit, valamint elindítanak egy felkészítő kampányt, ami segíti a vállalkozásokat a platform használatának megtanulásában. A világ egyik legnagyobb B2B piactere, az Alibaba Group üzleti egységeként működő alibaba.com

Tovább ...

Shopify.com – újabb innovatív megoldások segítik a kereskedőket és a fogyasztókat világszerte

Shopify.com – újabb innovatív megoldások segítik a kereskedőket és a fogyasztókat világszerte

Az Shopify.com ahogy már megszokhattuk újabb újdonságokkal jelentkezett az éves Unite konferenciáján. Most a platform bővítését és fejlesztését tűzték ki célul. A Shopify.com a WordPress-alapú WooCommerce mellett a legnépszerűbb webáruházépítő CMS, aminek segítségével nagyobb programozói tudás nélkül lehet online áruházakat létrehozni. Az innovatív vállalat újdonságai közé tartozik

Tovább ...

Mi az a technikai SEO? – 8 dolog, amit mindenkinek tudni kell

Mi az a technikai SEO? – 8 dolog, amit mindenkinek tudni kell

A technikai SEO-ra vonatkozó SEO alapismeretek álláspontja ellentmondásosnak tűnhet. Mindazonáltal néhány alapvető, technikai oldalról nézett SEO-tudás jelenti a különbséget egy magas rangú webhely és egy egyáltalán nem rangsorolt webhely között. A technikai SEO nem könnyű, de most megpróbáljuk megmagyarázni, mely szempontokra érdemes ügyelni a webhely műszaki alapjaival

Tovább ...