Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel.

A tudástár főbb témakörei (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is. Melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak. Azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

Társadalmi szelfi-t készítettek

Társadalmi szelfi-t készítettek

November 8-án ért véget a Központi Statisztikai Hivatal által végzett mikrocenzus. Más néven a kis népszámlálás, melynek célja a lakosság életkörülményeinek felmérése volt. A KSH 2016. október 1-jétől november 8-ig, 2148 település 440 ezer címe alapján, a lakosság 10%-ának mintavételéből végzett mikrocenzust (társadalmi szelfi). A személyi és

Tovább ...

A digitális bank a jövő?

A digitális bank a jövő?

Az MKB Bank FinTech Programot indít a XXI. századi digitális bank fejlesztésére, platformot teremtve számos értékes partneri együttműködés számára. A program első lépcsője az Akadémia elvégzése. A Bank pénzügyi start-upok és technológiával foglalkozó csoportok támogatására szervez egy négy héten át tartó, heti egy alkalmas akadémiát. Melyen Magyarország

Tovább ...

A felhő szolgáltatás előnyei és hátrányai

A felhő szolgáltatás előnyei és hátrányai

Egyre gyakoribb a cégek és magánszemélyek körében is valamilyen felhő szolgáltatás használata. Ezeknek számos előnyük van, elsősorban a mobilitás és a közös munka megkönnyítése. Ismerjük meg részletesebben a fogalmat, illetve előnyeit és hátrányait! Mi a felhő szolgáltatás? A „cloud computing” mint fogalom, azaz a felhő alapú számítástechnika

Tovább ...

FinTech a turizmusban

FinTech a turizmusban

A Financial Technologie (FinTech) több mint egy szlogen. Ez a mozaikszó olyan technológiák összessége, amelyek növelik a pénzügyi szolgáltatások terén létrejövő innovációkat. A FinTech egy olyan lehetőség az információs technológia használatára, ami közelebb hozza egymáshoz a pénzügyi szolgáltatásokat és az ügyfeleket. Az elmúlt öt évben 40 milliárd

Tovább ...

A Youtube története

A Youtube története

A legnagyobb videomegosztó portál, az internetes világ egyik központja, ahol bárki egy kamerával vagy okostelefonnal a kezében milliós rajongótáborra tehet szert. Blogbejegyzésünkben bemutatjuk a Youtube születésének és gyors növekedésének történetét.

Tovább ...

D100-as lista

D100-as lista

A világ száz legmagasabb dinamikus pontszámmal rendelkező márkáját egy D100-as lista tartalmazza. De mi is ez a lista? Az eddigi, márkákat összehasonlító mutatók már nem feleltek meg az új piaci körülményeknek, ezért szükség volt az újításra. Az IPG Mediabrands a Pennsylvaniai Egyetem üzleti iskolájával, a The Wharton

Tovább ...

Spam – a legfontosabb, amit tudni kell

Spam - a legfontosabb, amit tudni kell

Minden évben június 23-án tartjuk a Spamellenes világnapot. Az internetes portáljáról, keresőjéről és e-mail szolgáltatásáról híres Yahoo! Inc. amerikai cég 2003-ban hirdette meg először ezt a világnapot, hogy felhívja a figyelmet a spam elleni védekezés fontosságára. A spam-ek nagy számban kiküldött, kéretlen (azaz a fogadó hozzájárulása nélkül

Tovább ...

2016-os CRM- és marketingtrendek

2016-os CRM- és marketingtrendek

Egy sikeres vállalkozásnak nem elég követnie a változásokat – meg kell próbálnia megelőznie őket. Szakértők előrejelzéseiből válogattunk. Ahogy a technológia folyamatos fejlődésen megy keresztül, a marketing világában is az eddigieknél feszítettebb tempójú előrelépésre van szükség. A 2016-os marketingtrendek középpontjában az ügyfélélmény (CX, azaz costumer experience) áll. Ez

Tovább ...