Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel.

A tudástár főbb témakörei (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is. Melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak. Azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

Hogyan válasszuk ki a megfelelő videókonferencia-szolgáltató szoftvert?

Hogyan válasszuk ki a megfelelő videókonferencia-szolgáltató szoftvert?

2020-ban a koronavírus-járvány és az azt követő korlátozások következtében felgyorsult az otthoni munkavégzés és a home office elterjedése. Nem csak az oktatásban, az otthoni munkavégzésben, hanem egy-egy csapatmunkát igénylő feladat elvégzéséhez is elengedhetetlen a megfelelő típusú és minőségű kommunikáció biztosítása. Valamilyen megoldást kellett és kell is találni

Tovább ...

14 LinkedIn marketing trükk az üzleti siker növeléséhez

14 LinkedIn marketing trükk az üzleti siker növeléséhez

LinkedIn egy remek hely a kapcsolatépítésre és egy vállalkozás forgalmának növelésére. Ha részt veszünk a szakmai beszélgetésekben és vonzó tartalmakat teszünk közzé a LinkedIn marketing trükkjei lehetőséget adnak arra, hogy a vállalkozások piacot bővítsenek, új ügyfeleket, valamint partnereket szerezzenek. Az üzlettulajdonosok használhatják a platformot arra is, hogy

Tovább ...

Megújult a digitális közönségmérés Magyarországon

Megújult a digitális közönségmérés Magyarországon

Új korszakba lép a magyar médiumok közönségmérése. A Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) 2020. október 1-jétől bevezette a e.gemius nevű szoftvert, ami számos új lehetőséggel jár. A magyarországi internetes médiumok látogatottságát mérő szervezet hosszú, részletes tesztelések és a magyar igényekre történő specializálás után döntött a változás mellett. A

Tovább ...

Magyarország legnagyobb YouTube portfóliója jött létre

Magyarország legnagyobb YouTube portfóliója jött létre

Összefogott a 4Kids Network és Star Network, amivel hazánk legnagyobb YouTube portfóliója állt össze. A közös rendezvényszervezés és értékesítés áll az összefogás középpontjában. A döntés a Star Network és a 4Kids Network szorosabb együttműködéséről 2020 első negyedévében született meg. Az összefogás a vállalatok tulajdoni struktúráját nem érinti.

Tovább ...

Hírességek terjesztik a COVID-19-cel kapcsolatos téves információkat

Hírességek terjesztik a COVID-19-cel kapcsolatos téves információkat

Egy új tanulmány azt mutatja, hogy a hírességek a COVID-19 téves információk legfőbb terjesztői a közösségi médiában. A Reuters Institute új jelentése arra a megállapításra jutott, hogy a hírességek és a politikusok kulcsszerepet játszottak a COVID-19-cel kapcsolatos téves információk terjesztésében a közösségi médiában. Működési elvében ezt úgy

Tovább ...

Új Facebook-fejlesztések (5)

Új Facebook-fejlesztések (5)

A koronavírus kapcsán sok cég állt elő új fejlesztésekkel, főleg a social mediával foglalkozók. De más területeken is igyekeznek minél előbb hasznos dolgokat fejleszteni most, hogy sokan otthon ragadtak a négy fal között és megnövekedett az online felületek használata. Természetesen születtek új Facebook-fejlesztések is. Néhány példát mutatunk, amiket

Tovább ...

10 ok miért nem szabad abbahagyni a Facebook kommunikációt

10 ok miért nem szabad abbahagyni a Facebook kommunikációt

10 ok miért nem szabad abbahagyni a Facebook kommunikációt a koronavírus idején. A koronavírus és a korlátozások következtében sok cég dönt amellett, hogy felfüggeszti vagy abbahagyja a kommunikációt a közösségi oldalain. Ez számos okból rossz döntés lehet még a legkisebb cég életében is. Mivel a járvánnyal foglalkozók

Tovább ...

23 tanács a koronavírus marketing és kommunikációs kezelésére

23 tanács a koronavírus marketing és kommunikációs kezelésére

Minden cég vezetőjét foglalkoztatja a koronavírus, a járvány és az általa okozott gazdasági problémák lehetősége. Folyamatosan azt hangsúlyozzuk, hogy ne hatalmasodjon el senkin a pánik. Ugyanis a pánik az, ami a káoszt, a rendezetlenséget és a gazdasági problémákat ellenőrizhetetlenné és megállíthatatlanná teheti. Hisztériakeltésre nincs okunk. Magyarországon ma

Tovább ...

Felhőszolgáltatás – Az informatika jövője

Felhőszolgáltatás - Az informatika jövője

Napjainkban az informatikai környezet és hálózatok mindenki számára elérhetővé váltak. Különösen az informatika azon területei, amit minden felhasználó elér és „közösen” használ. A felhőszolgáltatás az informatika egyik legdinamikusabban fejlődő területe. Felhőszolgáltatások közül többféle hozzáférésű architektúrát különböztetünk meg egymástól, nevezetesen a privát, a nyilvános és a hibrid kialakítású

Tovább ...

Az Alibaba.com kisvállalkozások globális értékesítését segíti az USA-ban

Az Alibaba.com kisvállalkozások globális értékesítését segíti az USA-ban

A piacvezető e-kereskedelmi vállalat, az Alibaba.com új értékesítési lehetőségeket vezetett be. Többek között lehetővé teszik az USA-beli vállalatok egymás közötti tranzakcióit, valamint elindítanak egy felkészítő kampányt, ami segíti a vállalkozásokat a platform használatának megtanulásában. A világ egyik legnagyobb B2B piactere, az Alibaba Group üzleti egységeként működő alibaba.com

Tovább ...