Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel.

A tudástár főbb témakörei (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is. Melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak. Azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

Shopify – A kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák

Shopify - A kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák

A Shopify bejelentette a kereskedelem támogatását szolgáló új technológiák eddigi legnagyobb csoportjának bevezetését. A kiskereskedelem nem halott. Csak változáson megy át: a kiskereskedelmi szektorhoz való általános hozzáférés biztosítása minden kereskedő számára dinamikusan fejlődő gazdaságot eredményez. A felhő alapú, többcsatornás kereskedelmi platform, a Shopify Inc. bemutatta legújabb kereskedelmi technológiáit Unite elnevezésű

Tovább ...

A Twitter új térhódítása

A Twitter új térhódítása

A Twitter bejelentette, hogy a 2017. év végére folyamatos videós hírszolgáltatást fog indítani a nap 24 órájában. Nem csoda, hiszen a mai világban a videó nagy üzlet a közösségi médiában. Egyre elterjedtebbek az élő bejelentkezések, az élő játékok, illetve az események. A Twitter 2016 áprilisában már megpróbálkozott

Tovább ...

Közösségi média – Hiteles-e a Twitter?

Közösségi média - Hiteles-e a Twitter?

Az elmúlt években a közösségi média, megkerülve a médiumokat és az újságírókat kimagaslóan az egyik legnépszerűbb hírforrássá vált emberek milliárdjai számára. De vajon hiteles-e a közösségi médián keresztül érkező információ? A közel 1400 valós eseményhez kapcsolható 66 millió tweet alapján, a Georgia-i Technológiai Intézet kutatói megalkottak egy nyelvi modellt, amely azonosítja a szavakat és a kifejezéseket, melyekkel a hitelesség erős vagy gyenge szintje érzékelhető a Twitteren.

Tovább ...

Miért nem érhető el a sikeres cég ? – A „de” szócska

Miért nem érhető el a sikeres cég ? - A „de” szócska

A világon talán a legegyszerűbb és legtöbbet hangoztatott szó a „de”. Mint például: De miért nem a sikeres cég az, amit könnyű megvalósítani? Ennek okán olyan hihetetlenül multifunkcionális és akár egy komplett mondatnak is minősülhet a “de”, ami egy olyan kiegyenlítetlen vita során is elsüthető, ahol egyébként

Tovább ...

Társadalmi szelfi-t készítettek

Társadalmi szelfi-t készítettek

November 8-án ért véget a Központi Statisztikai Hivatal által végzett mikrocenzus. Más néven a kis népszámlálás, melynek célja a lakosság életkörülményeinek felmérése volt. A KSH 2016. október 1-jétől november 8-ig, 2148 település 440 ezer címe alapján, a lakosság 10%-ának mintavételéből végzett mikrocenzust (társadalmi szelfi). A személyi és

Tovább ...

A digitális bank a jövő?

A digitális bank a jövő?

Az MKB Bank FinTech Programot indít a XXI. századi digitális bank fejlesztésére, platformot teremtve számos értékes partneri együttműködés számára. A program első lépcsője az Akadémia elvégzése. A Bank pénzügyi start-upok és technológiával foglalkozó csoportok támogatására szervez egy négy héten át tartó, heti egy alkalmas akadémiát. Melyen Magyarország

Tovább ...

A felhő szolgáltatás előnyei és hátrányai

A felhő szolgáltatás előnyei és hátrányai

Egyre gyakoribb a cégek és magánszemélyek körében is valamilyen felhő szolgáltatás használata. Ezeknek számos előnyük van, elsősorban a mobilitás és a közös munka megkönnyítése. Ismerjük meg részletesebben a fogalmat, illetve előnyeit és hátrányait! Mi a felhő szolgáltatás? A „cloud computing” mint fogalom, azaz a felhő alapú számítástechnika

Tovább ...

FinTech a turizmusban

FinTech a turizmusban

A Financial Technologie (FinTech) több mint egy szlogen. Ez a mozaikszó olyan technológiák összessége, amelyek növelik a pénzügyi szolgáltatások terén létrejövő innovációkat. A FinTech egy olyan lehetőség az információs technológia használatára, ami közelebb hozza egymáshoz a pénzügyi szolgáltatásokat és az ügyfeleket. Az elmúlt öt évben 40 milliárd

Tovább ...