Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel.

A tudástár főbb témakörei (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is. Melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak. Azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

2016-os CRM- és marketingtrendek

2016-os CRM- és marketingtrendek

Egy sikeres vállalkozásnak nem elég követnie a változásokat – meg kell próbálnia megelőznie őket. Szakértők előrejelzéseiből válogattunk. Ahogy a technológia folyamatos fejlődésen megy keresztül, a marketing világában is az eddigieknél feszítettebb tempójú előrelépésre van szükség. A 2016-os marketingtrendek középpontjában az ügyfélélmény (CX, azaz costumer experience) áll. Ez

Tovább ...

A pénzcsinálás tudománya

A pénzcsinálás tudománya

A PRove Kommunikáció ügyvezetője, Szoboszlai Krisztina, azon szerencsés kevesek közé tartozik, akik a gimnáziumból kikerülve már tisztában voltak vele, mivel szeretnének foglalkozni életük hátralévő részében. Több diplomát szerzett és MBA-n végzett, de mindvégig tudta, hogy a marketing területén akar majd elhelyezkedni. Az egyetemi újság és a kollégiumi színházból egyetemi színházzá vált társulat marketingese volt, első cégét még felsőfokú tanulmányai alatt, egészen fiatalon alapította.

Tovább ...

RÉMÁLOM VAGY LEÁNYÁLOM

RÉMÁLOM VAGY LEÁNYÁLOM

Mit kezdjünk alkalmazottaink ötleteivel? Átszerveztük cégünket, a korábbiakhoz képest sokkal sikeresebben motiváljuk dolgozóinkat, arra viszont nem számítottunk, hogy alkalmazottaink ötletgyárat kezdenek üzemeltetni? Akkor, most készüljünk fel rá! Mert ha jó munkát végeztünk az átszervezési és motiválási fázisban az ötletgyár láthatatlanul jött létre és egyik pillanatról a másikra

Tovább ...

A virtuális világ 2011-es trendjei

A virtuális világ 2011-es trendjei

„Morzsa age” azaz az információk felszínes befogadása. Az átlagember, a fogyasztó mindenből és mindenről egy kicsit tud. Ám ez a tudás felszínes, mert rohanó világunkban semmiben nincs idő elmélyedni. A morzsa age fogyasztójára jellemző, hogy mindent azonnal, nulla-huszonnégy órában akar megvalósítani (enni, inni, vásárolni, filmet nézni, tanulni,

Tovább ...

Kis karácsony, nagy karácsony

Kis karácsony, nagy karácsony

Sok kis- és középvállalkozás vezetőjének okoz fejtörést – az év végi hajtás mellett –, hogy milyen ajándékot vegyen a cég karácsonyra partnereinek. Egyes vezetőkben felmerül van-e értelme, haszna a céges ajándékok körüli felhajtásnak, lehet-e helyettesíteni ezeket valamivel, ami a jelenlegi és várható nehéz gazdasági helyzetben nem felesleges

Tovább ...

Állás profin – Célegyenesben elvérezni

Állás profin - Célegyenesben elvérezni

Álmaid állása, az ÁLLÁS egy karnyújtásnyira van tőled? Az utolsó meghallgatásra vársz? Helyzeted lehet egyszerű hazafutás, de nagyon sokan buknak el a célszalag előtt!  Az álláskeresés legfontosabb állomásai az interjúk, a leendő munkáltatóval folytatott személyes egyeztetések. De a szerződés, a papírok aláírásáig kemény küzdelem vár rád. Versenytársaid

Tovább ...

Távmunkával közel a család?

Távmunkával közel a család?

Nem meglepő, hogy míg a távmunka világszerte erősödő és terjedő tendenciát mutat, Magyarországon kevésbé elfogadott, atipikus foglalkoztatási formaként tartják számon, melyet valamiféle misztikusan vágyott jóérzés és félelemmel teli rettegés vesz körül mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók részéről. A távmunka többnyire olyan munkavégzési forma, melyet informatikai eszközök

Tovább ...

Ötlet és megvalósítás

Ötlet és megvalósítás

Egész életünkben gyűjtögetünk. Trófeáink legtöbbször adatok, tárgyak, emberek, tapasztalatok és ötletek, amelyek sokszor azért nem segítenek és tesznek boldoggá bennünket, mert nem lényegük megértésére törekszünk. A rohanásban pontosan ezért mennek tönkre kapcsolatok, vesznek el információk és halnak el megvalósulás nélküli nagyszerű ötletek. Ha azonban cégünk életét, saját

Tovább ...

Veszélyes coaching?

Veszélyes coaching?

Nem nagy merészség kijelenteni, minden ember életében vannak helyzetek, időszakok, amikor nemcsak segítségre, hanem segítőre is szükség van. Ilyenkor hálát adunk megértő barátokért, rokonokért, társakért, idegenektől érkező, kijózanító mondatokért vagy elképesztő helyen és időben jelentkező, új lökést adó sugallatokért. Ám, ahogy néha a magánéletben, úgy a munka

Tovább ...