A Twitter új térhódítása
A Twitter bejelentette, hogy a 2017. év végére folyamatos videós hírszolgáltatást fog indítani a nap 24 órájában.
Nem csoda, hiszen a mai világban a videó nagy üzlet a közösségi médiában. Egyre elterjedtebbek az élő bejelentkezések, az élő játékok, illetve az események. A Twitter 2016 áprilisában már megpróbálkozott az élő videós híradásokkal, sőt egy szerződést is aláírt az egyik legnagyobb amerikai futball szövetség – az Országos Labdarugó Liga (NFL) – vezetőjével. Nem véletlen, hogy az NFL-lel szerettek volna szerződést kötni, mivel Anthony Noto 2008-2010 között az NFL pénzügyi igazgatója volt. A szerződés a futballmeccsek élő közvetítéséről szólt, azonban az üzlet mégsem valósult meg. Mivel az Amazonnak sikerült elhappolnia ezt a remek lehetőséget, így ők kapták meg az élő közvetítések jogát egészen 2018-ig.
Ennek ellenére a Twitter továbbpróbálkozott az élő híradás területén és idén a Bloomberg hírügynökséggel összefogva látnak hozzá egy új szolgáltatás elindításához. Kezdetben még nem saját élő videós bejelentkezésekkel, hanem a Bloomberg hírügynökség világszerte dolgozó tudósítóinak élő bejelentkezéseit és a híranyagait közlik majd – írja az MTI a The Wall Street Journalra hivatkozva. Emellett természetesen a Twitter-fióktulajdonosok saját videóit is közzé fogják majd tenni.
Arról, hogy mit várnak ettől az újítástól a Twitter elnök-vezérigazgatója Anthony Noto így nyilatkozott a The Wall Street Journal egyik munkatársának: „Cégünk azt reméli, hogy elérjük azt a közönséget, akiknek nincs tévé-előfizetése és szeretnek például utazás közben híreket nézni”.
Mindemellett a Twitter vezetősége arra is törekszik majd, hogy elhódítsa mindazokat is, akik a televízióból tájékozódnak a hírekkel kapcsolatban.
A magyarok szeretik a Twittert?
Feltevődik a kérdés, valóban minden országban sikeres lesz-e ez a szolgáltatás. Nos, ami Magyarországot illeti nem feltétlen. A Twitternek összesen 313 millió felhasználója van világszerte, azonban közülük nagyon kevés a magyar, illetve nem vagyunk annyira aktívak, mint a többi ország felhasználói. A socialbakers.com oldal számos statisztikát közöl, amelyben országos, illetve iparági szinten is leszűkíthetjük az adatokat.
A 2017 márciusi Socal Marketing Report szerint, a Twitter a Facebookhoz képest, sok területen eléggé le van maradva.
A következő blogbejegyzésünkben a Twitter, valamint a Facebook melletti érveket, adatokat fogjuk összevetni.
Vélemény, hozzászólás?