Hívjon minket: (06-1) 792-8 Klikk ide!

Marketinginformációs rendszer

Ahhoz, hogy megfelelő piaci döntéseket tudjon hozni egy cég elengedhetetlen, hogy megfelelő marketinginformációs rendszere legyen, amely a piaci információk gyűjtése és a piaci környezet elemzése segítségével megalapozza az optimális marketingdöntéseket.

Az információk gyűjtése és elemzése révén belső és külső adatokhoz juthatunk, amely mind a mikro- (vásárlók, versenytársak, partnerek, közvélemény), mind a makrokörnyezetet (demográfia, kultúra, társadalom, természeti környezet, technológia, gazdasági helyzet) képes vizsgálni, értelmezni, elemezni.

A marketinginformációs rendszer (MIR) feladata, hogy felbecsülje a menedzserek információigényeit, létrehozza az igényelt információt, és időben eljuttassa a menedzsmentnek.

A jól kialakított rendszer releváns adatokat gyűjt és elemez, megbízható, időszerű és segíti a mérhetőséget, de mindezek mellett képes ezek strukturált tárolására, áramoltatására is, hogy házon belül hozzáférhetők legyenek a vállalat munkatársai számára. Digitális formája lehetővé teszi a menedzsereknek, hogy megosztozzanak az információn és virtuálisan együttműködjenek.

Az elmúlt évtizedekben sokféle marketing információs rendszermodelleket dolgoztak ki, amelyek alkalmazási területeiket tekintve az adatgyűjtés, az adatelemzés, a marketingtervezés, a marketing-döntéshozatal és a marketing tevékenységek végrehajtása (külső, belső) területén segédkeznek.

A MIR négy alrendszerének kialakítása általában a legkisebb vállalkozás számára is nagyon hasznos, hiszen a belső információs rendszer az értékesítés, a költségek, a kintlévőségek, a rendelések adatait, a marketing figyelőrendszer külső információkat gyűjt a marketing környezetéről, a marketing elemzőrendszer az összegyűjtött információkat elemzi, értékeli és feltárja az összefüggéseket, míg a marketingkutatás mélyebb és átfogóbb vizsgálatokat tud készíteni.

A marketing döntéstámogató rendszerek a MIR részét képezik. Ezek olyan szoftverek és hardvereszközök, amelyek segítséget nyújtanak a marketingakciók szervezésében, tervezésében. Kezdő vállalkozásnak is lehet marketinginformációs rendszere nagyobb beruházás nélkül. Ha Ön is szeretne egy jól felépített rendszert keressen meg bennünket!

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!

1

Miért válasszon minket?

Teljeskörű, kreatív, eredményorientált megoldásaink vannak. Gyorsaságunkat átgondolt szakmaiság támogatja. Az általunk képviselt marketing és pr a sablonoktól eltérő, újszerű.

Többek vagyunk és többet adunk, mint mások.
4

Mikor van ránk szükség?

Ha nem működik hatékonyan a cég, nincs bevétel. Ha új, megújuló stratégia szükséges. Ha változás előtt áll. Ha még senki nem figyelt fel cége tevékenységére. Ha a tervek jók, de nem valósulnak meg.

Ha más tanácsadókban sokat csalódott, itt az idő az egymásra találásra!
3

Kérdezzen, kérjen ajánlatot!

24 év a marketing és a public relations területén; szakmailag kompetens online marketingben jártas kollegák. Kreatív megoldások és gyors, precíz kivitelezés. Weboldal, Facebook, Adwords, Analytics, grafika, sajtó, pr?

Nézze meg szolgáltatásainkat! Válasszon minket!
5

Gyakornoki program Budapest

Ha valódi gyakorlatot szeretnél szerezni a marketing, a public relations és az újságírás területén, akkor ne habozz jelentkezz hozzánk gyakorlatra! Nincs kávéfőzés és fénymásolás, van viszont komoly és igazi munka.

Csak akkor jelentkezz, ha tényleg a marketing és a kommunikáció érdekel!

Pin It on Pinterest