Stratégiai marketingtanácsadás
Kerüljön versenyelőnybe! Mi, az offline marketing területének, nem csak a lehetőségeit, hanem a várható eredményeket is felvázoljuk. Feladata megtalálni, megőrizni és fejleszteni azokat az integrált marketing, offline és online marketingkommunikáció területén hatékony stratégiákat, amelyek partnereink számára mérhető előnyt biztosítanak versenytársaikkal szemben. Segítünk, hogy a marketing ne céltalan pénzköltés, hanem pénzügyileg mérhető, gazdasági előny legyen.
- Marketingaudit
- Stratégiatervezés és kivitelezés
- Szolgáltatás- és termékmarketing
- Folyamatmenedzsment, szervezetfejlesztés
- Márkaépítés és termékmenedzsment
- Változás- és válságmenedzsment
- Nemzetközipiacra-lépés
Public relations
Az általunk végzett tervszerű és hosszú távú pr-tevékenység célja ügyfeleink vállalatának, márkájának, termékének, szolgáltatásának, egy szóval a hírnévnek a gondozása. Stratégiai tanácsadást és teljes körű public relations szolgáltatást nyújtva olyan pr-megoldásokat ajánlunk, amelyek növelhetik a szervezet láthatóságát, hírnevét, hitelességét és azonosíthatóságát, ezáltal minél kedvezőbb képet kialakítva a célközönség, a partnerek és a befektetők számára.
Velünk könnyebb a szervezet kommunikációs kapcsolatainak kutatása, elemzése, tervezése, szervezése, értékelése és a kommunikációs problémák megoldása.
Mivel a public relations a kommunikáció tudatos szervezése, ezért mindig az adott cég kommunikációs eszközeinek és a már meglévő eszközöknek, tartalmaknak a vizsgálata után alakítjuk ki az ügyfélre szabott stratégiát.
Integrált kommunikációs és eredményorientált szolgáltatást végzünk, kiemelt szakterületünk a kríziskommunikáció és a változásmenedzsment.
- Külső és belső pr, illetve projekt alapú kommunikációs stratégiák
- Média és kommunikációs audit
- Médiakapcsolatok
- Arculatépítés, imázsmenedzsment
- Szervezetikultúra-menedzsment
- Sajtótájékoztatók és sajtókonferenciák, sajtó reggelik, sajtóháttér-beszélgetések, kerekasztal beszélgetések szervezése, lebonyolítása
- Sajtóközlemények és cikkek írása
- Médiafigyelés
- Médiakommunikáció és témamenedzsment
- Médiaelemzés
- Médiavásárlás
- Rendezvények, konferenciák, tájékoztatók, fórumok, üzemlátogatások szervezése, lebonyolítása
- Szakmai kiállítások anyagainak összeállítása, szervezése lebonyolítása
- Belső rendezvények, céges napok, egészségnapok, nyílt napok lebonyolítása
- Pr-filmek és videók készítése, fotózás
- CSR-tervezés
- Szemináriumok, oktatások és képzések szervezése
- Tréningek
- Vezetői tanácsadás, coaching
Marketingkommunikáció
Feladataink és céljaink közé tartozik, hogy a cégek, illetve márkák a megfelelő és szervezeti szintű, marketingcélú információit eljuttassuk a célközönség számára. A marketingkommunikáció a marketingrendszer egyik integráns része, amellyel az információkat a lehető legoptimálisabb formában, tartalommal, valamint intenzitással és időzítéssel valósíthatjuk meg.
A marketingkommunikáció eszközeit a többi marketingmix-elemmel összehangolva alkalmazzuk a kívánt kommunikációs hatás elérése érdekében. Legyen szó cégének népszerűsítéséről vagy a célközönség érdeklődésének felkeltéséről, fenntartásáról, mi a legideálisabb megoldást tudjuk nyújtani!
- Marketingkommunikációs audit
- Marketinginformációs rendszer kialakítása
- Ambient reklám
- Arculattervezés (logó, brand, kis- és nagyarculat, arculati kézikönyv kodifikálás)
- Kiadványtervezés, nyomdai kivitelezés
- Grafikai tervezés
- Infografika
- Reklámszöveg- és szlogenírás
- Print és outdoor hirdetésmenedzsment
- Rendezvény- és eseményszervezés
- Kiállításszervezés
- Ajándéktárgyak beszerzése, tervezése
Piac- és marketingkutatás
Egy vállalat megfelelő marketingstratégiájának kialakításához információkra van szükség a piacról, a környezetről, az eseményekről, a szereplőkről és azok magatartásáról. A piackutatás folyamatos és széleskörű információgyűjtést igényel, amely több területre is hatással van. Többek között elengedhetetlen a hatékony piaci szerepléshez és egy eredményes marketingterv meghatározásához is. A szakértői közreműködésünkkel végzett piac- és marketingkutatások segítségével fel tudja mérni cége piaci helyzetét. Olyan matematikai modelleket alkalmazunk, amelyek segítségével a piackutatással, illetve marketingkutatással kapcsolatban becsléseket tudunk végezni a termékekkel, eladásokkal, árakkal kapcsolatban.
Az általunk végzett piac- és marketingkutatás segíthet a termék vagy a szolgáltatás optimális pozicionálásában, továbbá azt is meg tudjuk mondani, hogy az adott hirdetés valóban azt az üzenetet közli-e, amit mondani szeretett volna vele.
A marketinghelyzettel kapcsolatos információk összegyűjtését általában a termék, az ár, a piaci csatorna, az emberi tényezők, a tárgyi elemek, az eladási és értékesítési hely vizsgálatát jelentik. De fontos, hogy vizsgáljuk a mikro-, makrokörnyezetet is. Ám, tapasztalataink szerint még ennél is sokkal több dologra kell figyelni, ezért mi az előbbieken felül tanulmányozzuk a folyamatmenedzsmentet és a szervezeti felépítést, feltérképezzük a kapcsolatmarketinget, illetve megnézzük a brand és image értéket is.
Profi és precíz hozzáállásunkkal garantáljuk a kézzel fogható eredményeket, amelyekkel elősegíthetjük az Ön szervezetének sikerességének növekedését is!
- Kérdőíves lekérdezések
- Mélyinterjúk és fókuszcsoport-vizsgálatok
- Termék- és csomagolástesztek
- Reklámhatékonysági vizsgálatok
- Próbavásárlás
- Versenytárselemzés, konkurenciafigyelés
Egyéb
Egy sikeres cég arculatához hozzátartozik az egységes megjelenés is, amely többet jelent, mint a nyomtatott anyagok, felületek. A szakszerű tervezés, kivitelezés és a jó alapanyagok mind-mind hozzájárulnak az egység kialakításához, legyen szó akár táblákról, molinókról vagy kirakatokról.