Szakértő munkatársaink elemzést készítenek versenytárselemzés során. Ennek segítségével megismerhetők a konkurens piacok, cégek, márkák, termékek és azok piacon betöltött szerepe.
Hazánkban ezzel a korántsem új marketingeszköz adta lehetőséggel kevesen élnek. Pedig, ha jobban belegondolunk a versenytárselemzés egyáltalán nem elhanyagolható a mai, fejlett, informatikai világban, hogy az online konkurenciát és viselkedését, megmozdulásait szem előtt tartsuk. Az általunk végzett analízis kiértékelésének célja, hogy az ügyfél képet kapjon a konkurencia viselkedéséről, stílusáról, felderíthető szándékairól, erős és gyenge pontjairól. Továbbá, hogy meg-, illetve kiismerje kommunikációs stílusát, ügyfélkezelését és az esetleges piaci trendeket. De mindezek mellett egy kivonatolt versenytársakra vonatkozó webanalitika is részét képezi a folyamatnak.
Az online versenytársak megfigyelését, elemzését könnyedén felhasználhatjuk saját ügyfeleink pozíciójának javításához is, ami a keresőoptimalizálás egyik kelléke lehet.
Az általunk összegyűjtött adatok kézzelfogható információként szolgálnak minden ügyfelünk számára, a további online és offline marketingstratégiai döntések kialakításakor is.
Előzze meg versenytársait, legyen sikeres és nyereséges vállalkozása!