Gyorsan le kell szögeznünk, hogy a social média, közösségi marketing nem egyenlő a Facebook-kal és stratégiai rövidlátás, ha valaki csak azzal foglalkozik, főleg nemzetközi színtéren.

Vannak olyan országok, ahol a hatékonyság érdekében más közösségi platformot érdemes előnyben részesíteni, mint például Oroszország.

Közösségi marketing, social média

Social média alatt értjük például a blogokat, a tartalommegosztó platformokat, közösségi oldalakat, közösségi híreket tartalmazó oldalakat, mikroblogokat, kollaboratív (közös tartalmak) projekteket.

A közösségi marketing és a social média a párbeszédre fókuszál, interaktív, gyors ellentétben egyéb felületekkel. Sikerességének alapját a jelenlét, az identitás felfedése és annak mértéke, a párbeszédek, a megosztás, a kapcsolatok, a hírnév, a különböző csoportok jelentik, illetve ezek a tényezők befolyásolják.

Közösségi oldalak és platformok, ahol érdemes még jelen lenni: LinkedIn, Tumblr, Google Plus (ami már meg is szűnt), Twitter, YouTube, Flickr, Vimeo, FourSquare, Instagram, TikTok, Myspace, Pinterest, VK, Xing, Blogster, Fotolog, SnapChat, Messenger stb. Mindegyik oldal eltérő marketing stratégiát kíván és más célközönség érhető el velük. 

 

Szolgáltatásaink:

 

Ha profikra szeretné bízni, ha hatékonyan szeretné megvalósítani, ha mérhető gazdasági előnyöket szeretne kérjen tőlünk ajánlatot!

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!