Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel.

A tudástár főbb témakörei (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is. Melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak. Azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

Hírességek terjesztik a COVID-19-cel kapcsolatos téves információkat

Hírességek terjesztik a COVID-19-cel kapcsolatos téves információkat

Egy új tanulmány azt mutatja, hogy a hírességek a COVID-19 téves információk legfőbb terjesztői a közösségi médiában. A Reuters Institute új jelentése arra a megállapításra jutott, hogy a hírességek és a politikusok kulcsszerepet játszottak a COVID-19-cel kapcsolatos téves információk terjesztésében a közösségi médiában. Működési elvében ezt úgy

Tovább ...

Új Facebook-fejlesztések (5)

Új Facebook-fejlesztések (5)

A koronavírus kapcsán sok cég állt elő új fejlesztésekkel, főleg a social mediával foglalkozók. De más területeken is igyekeznek minél előbb hasznos dolgokat fejleszteni most, hogy sokan otthon ragadtak a négy fal között és megnövekedett az online felületek használata. Természetesen születtek új Facebook-fejlesztések is. Néhány példát mutatunk, amiket

Tovább ...

10 ok miért nem szabad abbahagyni a Facebook kommunikációt

10 ok miért nem szabad abbahagyni a Facebook kommunikációt

10 ok miért nem szabad abbahagyni a Facebook kommunikációt a koronavírus idején. A koronavírus és a korlátozások következtében sok cég dönt amellett, hogy felfüggeszti vagy abbahagyja a kommunikációt a közösségi oldalain. Ez számos okból rossz döntés lehet még a legkisebb cég életében is. Mivel a járvánnyal foglalkozók

Tovább ...

23 tanács a koronavírus marketing és kommunikációs kezelésére

23 tanács a koronavírus marketing és kommunikációs kezelésére

Minden cég vezetőjét foglalkoztatja a koronavírus, a járvány és az általa okozott gazdasági problémák lehetősége. Folyamatosan azt hangsúlyozzuk, hogy ne hatalmasodjon el senkin a pánik. Ugyanis a pánik az, ami a káoszt, a rendezetlenséget és a gazdasági problémákat ellenőrizhetetlenné és megállíthatatlanná teheti. Hisztériakeltésre nincs okunk. Magyarországon ma

Tovább ...

Felhőszolgáltatás – Az informatika jövője

Felhőszolgáltatás - Az informatika jövője

Napjainkban az informatikai környezet és hálózatok mindenki számára elérhetővé váltak. Különösen az informatika azon területei, amit minden felhasználó elér és „közösen” használ. A felhőszolgáltatás az informatika egyik legdinamikusabban fejlődő területe. Felhőszolgáltatások közül többféle hozzáférésű architektúrát különböztetünk meg egymástól, nevezetesen a privát, a nyilvános és a hibrid kialakítású

Tovább ...

Mi az a technikai SEO? – 8 dolog, amit mindenkinek tudni kell

Mi az a technikai SEO? – 8 dolog, amit mindenkinek tudni kell

A technikai SEO-ra vonatkozó SEO alapismeretek álláspontja ellentmondásosnak tűnhet. Mindazonáltal néhány alapvető, technikai oldalról nézett SEO-tudás jelenti a különbséget egy magas rangú webhely és egy egyáltalán nem rangsorolt webhely között. A technikai SEO nem könnyű, de most megpróbáljuk megmagyarázni, mely szempontokra érdemes ügyelni a webhely műszaki alapjaival

Tovább ...

Digg – a közösségi hírportál

Digg – a közösségi hírportál

A Digg egy olyan közösségi hírportál, amely segít a felhasználóknak a blogbejegyzések és érdekes weboldalak megtalálásában. Emellett azonban az általuk kedvelt oldalak és blogbejegyzések népszerűsítésében is segítséget nyújt. 2004 novemberében kísérletként indult el Kevin Rose, Owen Byrne, Ron Gorodetzky és Jay Adelson gyermekeként. Az oldal eredetileg reklámmentesnek

Tovább ...

Facebook – funkciók, amiket érdemes használni

Facebook – funkciók, amiket érdemes használni

A Facebookot 2004-ben hozta létre Mark Zuckenberg. Azóta szinte minden frissítésnél valami új funkció áll a rendelkezésünkre az oldalon. Többen viszont a like gombon, az ismerősnek jelölés funkción és az idővonal végigpörgetésen kívül nem használnak mást az oldalon. Pedig rengeteg jó használati és kommunikációs opció áll a

Tovább ...

Snapchat – a fiatal generáció kommunikációs közösségi csatornája

Snapchat – a fiatal generáció kommunikációs közösségi csatornája

A Snapchat egy olyan üzenetküldő szolgáltatás, ahol a felhasználók fotókat, videókat, vagy akár szövegeket küldhetnek egymásnak. Különlegessége, hogy küldés előtt megadhatjuk, hogy az adott kép mennyi ideig lehet látható a címzett számára. Ezen idő letelte után minden fotó törlődik. De, ha a címzett hosszan megnyomja a küldött

Tovább ...