Az influenszer-marketing új iránya – amerikai startup, magyar lehetőségek

Az influenszer-marketing új iránya – amerikai startup, magyar lehetőségek

Mindenki szeret kedvezményeket kapni, valamilyen extra szolgáltatásban részesülni, főleg, ha azt többletköltség nélkül élvezheti.

Az influenszer-marketing területén a Bercode platform ingyenes lehetőséget biztosít közösségek számára, hogy azok tagjaikkal (ügyfeleikkel, rajongóikkal stb.) a kapcsolatuk költséghatékonnyá tétele (automatizált díjbegyűjtés, logisztika, elszámolás stb.) mellett számukra extra külső vásárlói előnyöket biztosítsanak, valamint a kiskereskedő partnereik számára többlet forgalmat generáljanak. Ez egy olyan hivatalos szöveg, ami mögött, első olvasás után, jóval több lehetőséget lehet felfedezni marketing és influenszer-marketing téren, mint azt elsőre gondolnánk. Ezért a Benefit Barcode Inc. alapítóját, Jáger Lászlót, kérdeztük az általuk felépített platformban rejlő lehetőségekről.

PRove Kommunikáció (PK): – Szerénytelenség nélkül állíthatjuk, hogy a kedvezményt adó kártyák szakértője és evolúciójának ismerője vagy.

Jáger László (JL): Valóban 20 éves tapasztalat van a hátunk mögött. Végigjártuk a materiális kedvezményadó kártyáktól a felhőből lehívható virtuális hordózókig tartó teljes folyamatot. De most sem álltunk le és mindig valami újat, illetve többet szerettünk volna adni a velünk kapcsolatban álló embereknek. Egyszerre tudunk előnyöket nyújtani kereskedőknek, kártyabirtokosoknak, különböző, embereket tömörítő szervezeteknek, influenszereknek, önkormányzatoknak, alapítványoknak, egyesületeknek és még sorolhatnám. Az általunk biztosított előnyök marketing és pénzügyi szempontból is komoly lehetőségek, és nem csak arról szólnak, hogy egy kártyán elhelyezett speciális vonalkód segítségével azonnali kedvezményeket kaphatunk boltokban vagy szolgáltatóknál.

PK: – Tehát, 2022-ben ismét valami nagy dobásra készültök?

JL: – Így is mondhatjuk. Mivel a magyar tőkealapok az Európai Unión kívüli cégekbe nem fektethetnek, a startupunk székhelye pedig már az Amerikai Egyesült Államokban van, ezért egyedi modellt alkothattunk a befektetőink számára. Első körben, az eddig befolyt bő 300 millió forintból létrehoztuk azt a platformot és applikációt, ami most már szolgáltatni tud. Startup kifejezéssel élve meg van az MVP, a minimum viable product, azaz a legkorábban piacra vihető modell, ami már működik. Mostanra eljutottunk odáig, hogy ki tudjuk szolgálni a magyar piacot. Itt már vannak ügyfeleink, de ez a pénz még nem elég arra, hogy kiléphessünk nemzetközi szintre és ott gyors tempóban növekedhessünk.

PK: – Hogyan tervezitek a globális piacra lépést? Van ennek köze ahhoz, hogy az a hír járja a befektetői berkekben és a közösségi médiában, hogy itt van egy fószer, aki ingyen osztogatja a részvényeit?

JL: – Egy startup cégeknek az egyik fontos paramétere, hogy gyorsan nőjön nagyra, mert ha erre nem képes, a versenytársak letolják a piacról. Mi sem várhatunk karba tett kézzel arra, hogy saját tőkénk legyen – ami pár év múlva meglesz – és lassan-lassan elinduljunk országonként, nyelvenként. Mert lehet, hogy így a várt növekedés elmarad. Éppen ezért, én, mint a cég alapítója, úgy döntöttem, hogy az én – pár év múlva akár sokszor annyit érő – részvényeimből lemondok 50 000-ről azok számára, akik bercode-os kártyát vásárolnak, akár csak 20 000 forintért is. A második körös forrásbevonást fogjuk megoldani ezzel a speciális, „vegyél egy kártyát, kapsz egy részvényt” megoldással.

A közösségi finanszírozási kampány idén februárban indult, a felajánlott részvények pedig várhatóan nyár elejére már az új tulajdonosokhoz kerülnek. Ennek segítségével piacra dobhatjuk a virtuális relikviákat (bögre, póló, sapka stb.), valamint megkezdhetjük a nemzetközi tevékenységünket is. Az összes szükséges fejlesztéshez, továbbá egy amerikai és egy ázsiai iroda megnyitáshoz még nincs meg a kellő forrás, de úgy gondolom, hogy 2022-ben sikerül megvalósítani ezeket az üzleti céljainkat.

Influeszer-marketing - A közösségi finanszírozási kampány idén februárban indult, a felajánlott részvények pedig várhatóan nyár elejére már az új tulajdonosokhoz kerülnek. Influeszer-marketing - Bercode hátlap

PK: – Igaz, hogy az üzleti tervek szerint 2025-re a felhasználók száma a 100 millió főt, a cég értéke pedig a 300 millió dollárt is meghaladhatja? Milyen előnyben részesül egy bercode-birtokos?

JL: – Igaz. Bár az új tulajdonosok jogilag nem befektetői lesznek a cégnek, ők diszkont kártyákat vásárolnak, a részvényeket ajándékként kínálom fel számukra, amit akár vissza is utasíthatnak. A bercode-birtokosok vásárlói előnyökre tehetnek szert több mint ezer magyarországi kiskereskedőnél, helyi szolgáltatónál. Még az akciós termékekre is jár az alapkedvezmény fele. Az a különbség az akció és az állandó kedvezmény között, hogy az egyiket folyton figyelni, keresgélni kell, míg a másikat bármikor használhatjuk csupán annyival, hogy fizetésnél felmutatjuk bercode-os kártyánkat, és máris kedvezőbb áron juthatunk a kiválasztott termékhez.

Az applikáció egyik előnye, hogy a kártyáinkat használhatjuk virtuálisan is, hogy a sok plasztikkártya ne szennyezze a környezetünket! Célunk, hogy minden olyan területről legyenek elfogadó partnereink, amelyek egy család rendszeres kiadásait lefedik. De bárki lehet bercode-kibocsátó és bercode-elfogadó is. Előbbi esetben ügyfélkör- vagy tagságnövelés, utóbbiban több millió új potenciális vásárló is a lehetséges előnyök közé tartozik. De ti ezt már jól tudjátok, mert van PRove Card-otok és TudományPláza kártyátok is.

Ha valakit részletesebben érdekel a rendszer működése és a benne rejlő marketing és influenszer-marketing lehetőségek keresse cégünket vagy nézze meg az alábbi videót is!

Ha valaki szeretne befektető lenni, akkor most nálunk ezen a linken 10% kedvezménnyel teheti meg!

Vélemény, hozzászólás?

9 − hét =