Magyarország legnagyobb YouTube portfóliója jött létre

Magyarország legnagyobb YouTube portfóliója jött létre

Összefogott a 4Kids Network és Star Network, amivel hazánk legnagyobb YouTube portfóliója állt össze.

A közös rendezvényszervezés és értékesítés áll az összefogás középpontjában. A döntés a Star Network és a 4Kids Network szorosabb együttműködéséről 2020 első negyedévében született meg. Az összefogás a vállalatok tulajdoni struktúráját nem érinti.

A cégek YouTube portfóliója összesen 170 csatornát menedzselnek, több mint 40 000 videóval, amiket több mint 2,5 millió felhasználó érhet el.

A legutóbbi adatok szerint az elmúlt hónapban 750 millió megjelenítés mellett, 80 millió megtekintése volt a csatornának. A videóik széles választékot képviselnek: gamerek, zenészek, humoristák, vloggerek gyártják a tartalmakat, de találhatunk gyerekeknek készült videókat is.

Az összefogásnak hála a hirdetők a korábbinál könnyebben érhetik el a választott célközönséget, különösen a gyerekeket és szüleiket, valamint zenészek/zenekarok és más szórakoztató influenszerek csatornák nézőit. Továbbá az általános és a direkt hirdetések is hatékonyabbak lehetnek, de offline előnyei is jelentkezhetnek a társulásnak.

A koronavírus időszak után közös események kerülnek megszervezésre, és programok széles választékából szemezgethetnek, a részvevők és a rajongók találkozhatnak kedvenc YouTube influenszerükkel is.

„Fontosnak tartom, hogy létrejöhetett ez az együttműködés, – nyilatkozta Pintér Róbert a 4Kids Network vezetője – különös tekintettel arra, hogy a gyermekeknek szóló tartalmaink ezáltal jobban a fókuszba kerülhetnek, így nagyobb figyelmet és elismerést kapnak mind a felhasználók, mind a hirdetők körében.”

„Nagyon örülök a 4Kids-el való közös munkának, hiszen ezzel jelentősen növelni tudtuk elérésünket, így megrendelőink számára kibővített szolgáltatást tudunk nyújtani, új területeken tudunk megjelenni.” – egészítette ki Farkas Dániel, a Star Network szakmai vezetője.

Vélemény, hozzászólás?

7 − négy =