A blogmarketing nem tartalommenedzsment. Legfontosabb alapja a bizalom. 

Fontos, hogy elfogadjuk a tényt: a legtöbb fogyasztó interaktív tevékenységet vár el és nem hajlandó néma befogadó maradni. 

Egy általunk kialakított és rendszeresen frissülő blog, amely megfelelő minőségben és mennyiségben tartalmaz profin megírt bejegyzéseket kulcsfontosságú ahhoz, hogy a blogmarketing pozitív hatását maximalizálni tudjuk az ügyfeleink által meghatározott célok figyelembevételével.

A blogmarketing a teljes – akár anyaweboldaltól független – saját tulajdonú blog kialakításától a nagyobb gyűjtőplatformokon át történő blogírásig (akár olyan helyekre is, amelyek független blogok) és a blogokhoz történő hozzászólásokig mindent magába foglal. A blogmarketing esetében mi nem használjuk csak a SEO optimalizálás klasszikus alapjait. Mi felhasználói élményt optimalizálunk.

Nagyon sok az olyan vevő, akik vásárlás előtt állva utána olvas az interneten – egy-egy szolgáltatással vagy termékkel kapcsolatban – szinte mindennek. Teszik ezt annak érdekében, hogy tájékozódjanak és még több információt kapjanak az adott árucikkről a döntéshozatal előtt. A szolgáltatásoknál ugyanez figyelhető meg, csak itt az információkat a szolgáltatást már korábban igénybevevőktől kapják meg. Ezek a megfigyelések is bizonyítják fontos, hogy a fogyasztók és a partnerek hogyan vélekednek, és mit írnak a világhálón az adott cégről. A blog ma már a modern, online és szervezeti pr eszközeként egyaránt használható.

Sokan esnek abba a hibába, hogy a hivatalos honlapon lévő blog tartalmait átmásolják egy független blog oldalra. E manőver negatív hatásai később fognak jelentkezni, ennek elkerülése érdekében, mi abban is tudunk segíteni, hogy a tartalmak különbözőek legyenek, ám mondanivalójuk szakmaiságát és hitelességét megtartsák.

Csapatunk által folyamatos rendszerességgel frissített, célcsoportnak megfelelő stílusban írt új bejegyzések nem csak állandó látogatottságot biztosítanak ügyfeleink hivatalos honlapjára. Hanem potenciális vásárlókat is generálnak, akik első kézből értesülnek az aktuális információkról. A bejegyzések egyedi tartalmukkal és megfogalmazásaikkal nem csak bizalmat keltenek az olvasóban, hanem egy közösségbe tartozás érzését is erősítik. A blogot és a blogbejegyzéseket minden esetben úgy írjuk meg, hogy az adott vállalat kommunikációs irányelvei és szabályai érvényesüljenek benne.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!