Online, offline, kültéri és egyéb felületek médiavásárlása.
A vásárolt médiafelületek a marketing és pr-munka kombinálásával együtt még hatékonyabbak lehetnek. A médiatervezés olyan komplex folyamat, melynek során megtervezzük, hogy a kívánt terméket vagy szolgáltatást mely médiumokban jelentessük meg, szem előtt tartva a minél magasabb konverziót. A pr-megjelenések tartalmát és formáját minden esetben ügyfeleink profiljához, stratégiájához és az elérni kívánt közönséghez igazítjuk. Eseti vagy állandó megbízásaink során első lépésünk ügyfeleinkkel együtt meghatározni azokat a szempontokat, büdzsét, amelyek alapján a hely vásárlása vagy foglalása, a hirdetési idő, illetve a hirdetések megjelenítése fog történni. Célunk, hogy olyan médiatárgyalásokat bonyolítsunk le, amelyek a rendelkezésre álló keret leghatékonyabb kihasználásával tudják a médiaértéket maximalizálni.
Médiavásárlás folyamata
- médiastratégia kialakítása
- taktikai médiatervezés, optimalizálás
- ártárgyalás, médiavásárlás jelentős kedvezményekkel
- médiafelület megrendelése
- a visszaigazolás ellenőrzése és pontosítása
- anyagok leadása
- monitoring folyamatok
- a médiumtól érkező számlák ellenőrzése, számlázás elindítása
- utóértékelő munkák.
Ha szüksége van kreatív tervezésre abban is segítséget nyújtunk.