Pr-tevékenységeink sikere ügyfeleink megítélésének, illetve hírnevének pozitív irányba való változtatásában rejlik.

Ügyfeleinknek elengedhetetlen tisztán látniuk, hogy célcsoportjaik milyen véleménnyel vannak róluk. Ebben segítünk mi. Felmérésekkel tudjuk prezentálni Önnek a vevő-, illetve partnerkörének attitűdjét, valamint, hogy a cége számára fontos célmédiumok milyen módon jutnak hozzá a szervezetre vonatkozó információkhoz.

Az információk és adatok felkutatására, vizsgálatára, mérése, kiértékelésére és ellenőrzésére szolgál megoldásként a média auditszolgáltatásunk. Érdemes a média audit tevékenységet rendszeresen megismételni, hiszen az ismeretek és a médiacsatornák is folyamatosan változnak, ezért követni kell azokat. Mai világunkban nagyon fontos figyelni a különböző technikai eszközök által biztosított médiafelületekre és kommunikációs csatornákra is.

A kommunikációs audit során egy részletekbe menő vizsgálat segít szemléltetni, hogy milyen eredményesen tudja eljuttatni üzeneteit az ügyfél a célközönséghez, illetve a nyilvánossághoz. Alaposan átvizsgáljuk a vállalkozásokról megjelent publikációkat, feltárjuk a rejtett kommunikációs kockázatokat. Mivel teljes mértékben elfogulatlanok vagyunk, így tökéletesen reális képet tudunk adni a cégéről vagy akár egy konkrét időszak helyzetéről.

Szakembereink olyan kommunikációs stratégiát készítenek el cége számára, amely segítségével képes lesz minőségében javítani az eddigi működést. Ehhez nem kell mást tennie, mint igénybe venni szolgáltatásainkat és megfogadni tanácsainkat, hiszen csak így tudunk hatékonyabb, jövőbeni kommunikációt elérni szervezete és nyilvánosság között!

Kiemelt szolgáltatásunk a hálózatkutatás (akár online területen is), a trendkutatás, az ügyfélelégedettségi kutatások és a márkavizsgálat vagy márkakutatás. 

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT! - kommunikációs audit