Szolgáltatásmarketing 

Napjainkban folyamatosan nő a szolgáltatási szektor és ezzel együtt a szolgáltató cégek száma is. A mennyiségi fejlődés mellett a fogyasztók igénye és a minőségi elvárás követelménye is nő. A versenyelőny forrásait a szolgáltatásmarketing esetében a minőség, az innováció, a szolgáltatási választék, a márkanév és ma már az automatizálást, sztenderdizálást jól tűrő szolgáltatások esetében a költségszint jelenti.

A szolgáltatás marketingszempontból általában egy nem fizikai jellegű problémamegoldás. Mivel nem fizikai objektumot adunk el, máshogy kell a marketinget alkalmazni. Éppen ezért fontos a vevői attitűd ismerete. A szolgáltatásmarketing esetében elsősorban burkolt vagy nyílt módon megfogalmazva egy ígéretet adunk el.

Cégünk a marketingtanácsadás során mindig figyelembe veszi a szolgáltatásmarketing jellemzőit. Ezért gondolkodásunk középpontjában az egyedi vevőigényekhez való igazítás, a tárolhatatlanság, a nem fizikai természet, a változékonyság, a felhasználó elválaszthatatlansága és a technológia is szerepel.

Az általunk nyújtott szolgáltatás esetében nagy hangsúlyt fordítunk a szolgáltatástermékre, az árképzésre, az értékesítési csatornákra, a promócióra. Ám sosem felejtjük el, hogy mindezek mellett a sikert a következők is befolyásolják: emberi tényezők, tevékenységek, optimális döntések, tárgyi elemek és a szolgáltatási folyamat. Ezeknek a tényezőknek az ideális kombinációjával tudjuk mindazt a célt elérni, amit Önnel együtt tűzünk ki vállalkozásának eredményes működése érdekében.

 

Termékmarketing

Termékmarketing szolgáltatásunk során olyan integrált marketingtevékenységet végzünk a termék esetleges létrehozása, fejlesztése, illetve népszerűsítése érdekében, amelyekkel gazdasági eredményeit növelheti, és garantált sikereket érhet el konkurenciájával szemben.

A termékek legfontosabb jellemzője, hogy a fogyasztói igények kielégítésére alkalmasak. Ennek érdekében minden szükséges marketingtevékenységet szem előtt tartunk. Mint például a fogyasztói szükségletek feltérképezését, a fogyasztói igények felkeltését, a csomagolás megtervezését, a márka- és védjegyhasználatot. Valamint a termékreklámot és az értékesítést is.

A vállalkozások egyik legfontosabb stratégiai döntése a termékszerkezet, azaz a portfólió kialakítása, amely létrehozásában óriási segítséget tudnak nyújtani szakértő munkatársaink. Azonban az adott termékéletciklus bármely szakaszában csatlakozni tudunk, hiszen nem jelent akadályt sem a termék piacra történő bevezetése, sem a hanyatlási szakasz, sem a piacról történő kivezetés.

Az általunk végzett termékmarketing egyik legfontosabb része, hogy a vásárlók, fogyasztók meg tudják különböztetni a termékeket egymástól, azonosítani tudják a kedvelt márkáikat és vásárolnak. Ennek függvényében állítjuk össze a marketingmixet. Egy adott termék marketing eszközökkel történő gondozása, kezelése a mindennapi működés során elengedhetetlen. Hozzáértésünk, sokéves tapasztalatunk minden esetben segíti, hogy az Ön cégének termékei ismertek, vásároltak legyenek, és pozitív irányba befolyásolják a gazdasági eredményeket.

Ne felejtse! Attól, hogy a termék a polcokra került, még nem miénk a siker. A puszta jelenlétnél több kell, hogy a célpiac vásároljon is.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!