Hívjon minket: (06-1) 792-8 Klikk ide!

Tudástár

A PRove Kommunikáció tudástár oldala tulajdonképpen egy blog, amely mindenki számára érdekes szakmai témákat dolgoz fel. Főbb témaköreink (marketing és pr, vezetői tanácsadás, HR) mind olyan területek, melyek a vezetőket a menedzsereket nap mint nap megtalálják különböző kihívásokkal.

Blogbejegyzéseink egyben cikkek is, melyek sok esetben megjelentek valamely nyomtatott vagy online médiumban, teljes vagy részleges terjedelemben (pl.: HVG, Figyelő, Figyelő Online, Üzlet és Siker magazin, stb.). Pontosan ezért is jelezzük, hogy a blogbejegyzések szerzői jogvédelem alatt állnak, azokat másolni, terjeszteni csak a forrás megjelölésével, a szerző és a PRove Kommunikáció előzetes engedélyével lehet. Minden más eset jogi következményekkel jár.

 

CSR – ne keressük, ami már megvan!

CSR – ne keressük, ami már megvan!

A piac különböző színterein új mozaikszó, a CSR (corporate social responsibility – vállalatok társadalmi felelősségvállalása VTF) kért helyet magának. A százszámra született elismert vagy éppen önjelölt szakértők, díjak, konferenciák miatt naponta találkozhatunk olyan kis- és középvállalkozás vezetővel, aki a CSR szó hallatán fejvesztve menekül minél messzebbre, mondván

Tovább ...

Elbocsátó szépüzenet

Elbocsátó szépüzenet

Sokan átélték, még többeknek van olyan ismerőse, aki egyszer az életben nem saját elhatározásából vesztette el állását. Vannak, akiket az elbocsátó szépüzenet nagy dolgokra inspirált pozitív irányba változtatva életüket, de sajnos akadnak szép számmal olyanok is, akik nem találták meg a kiutat. A KSH 2008. január 30-án közzétett

Tovább ...

10 tipp az ügyfelek megtartására

10 tipp az ügyfelek megtartására

Manapság mindenki válságról beszél, de csak azok kezdenek el komolyan gondolkodni megoldási, túlélési lehetőségeken, akik közvetlenül érzékelik a negatív hatásokat. A kis- és középvállalkozások sokszor észre sem veszik, hogy a nagyvállalatokkal szembeni legnagyobb előnyük: vevőkörük pontos ismerete. Nagy hiba, ha a válságot csak árleszállítással és akciókkal szeretnénk

Tovább ...

Jó pap holtig tanul?!

Jó pap holtig tanul?!

Vannak, akik nemcsak ebben, hanem abban is hisznek, hogy mindig, mindenből, mindenkitől és mindenhol lehet tanulni valamit. Igazuk van. De egy kis- és középvállalkozás vezetőjének ez kevés, ha kiemelkedően sikeressé szeretné tenni vállalkozását. Számára a fejlődés egyik záloga a tervezett, átgondolt tudásmenedzsment és alkalmazotti képzési rendszer. Sajnos

Tovább ...

Bor, mámor, wellness és hidegzuhany

Bor, mámor, wellness és hidegzuhany

A WHO szerint az egészség nem csupán a betegség és a nyomorékság hiánya, hanem teljes fizikai, pszichikai és szociális jóllét állapot. De, mint a világon annyi minden más, üzlet is. Így a wellness és az egészségturizmus, mint idegenforgalomi terület, arra specializálódott, hogy a turista utazásának fő motivációja az

Tovább ...

Szolgák és ügyfelek

Szolgák és ügyfelek

avagy: Ki az úr a háznál? Vevőorientált világunkban, az ügyfélszolgálati munka során, minden cégnek szokása legalább egyszer átesni a ló túloldalára. CRM-fontosságot hangsúlyozva gondolkodás nélkül hajbókolni, trendhez igazodva mindenkinek igazat adni, vagy éppen direkt elbújni az ügyfelek elől. Nagyon sok kis- és középvállalkozó szabályosan retteg a vevők,

Tovább ...

Ügyvédek – Siker, pénz, csillogás?

Ügyvédek - Siker, pénz, csillogás?

Átlag ügyvéd életében csak a mozi vásznon. A máig túlmisztifikált ügyvédi praxis miatt, fiatalok ezreinek javasolják szülei a jogi végzettség megszerzését, hogy – mint a média által sztárolt ügyvédek – híresek és gazdagok legyenek. Az élet viszont … „Szüleim büszkék voltak rám, mert ügyvédjelölti éveim alatt már

Tovább ...

Mutasd magad! – Az arculat ereje II.

Mutasd magad! - Az arculat ereje II.

Bár az arculati kézikönyvek tartalmára vonatkozóan nincsenek előírt szabályok, alapvetően a következő vizuális elemeket kellene tartalmazniuk. 1. Külső azonosítók A vállalkozás emblémája, logó-rendszere, színvilágának meghatározása, betűtípusok és tipográfiai rendszer, grafikai motívum- vagy figurarendszer, szlogen, bélyegző. Egy arculati kézikönyv a logó esetében meghatározza például magát a logót (ikonikus,

Tovább ...

Tréningezd nőiességedet!

Tréningezd nőiességedet!

Szeretnél hódító lenni, helyt állni többféle női szerepedben? Életed új szakaszában nem tudsz megbirkózni a problémákkal? Fordulj trénerhez, és hozd ki a legtöbbet magadból! Neked is vannak rejtett erőforrásaid, kihasználatlan tartalékaid, pozitívumaid és kezelhető, formálható negatív tulajdonságaid is. A kérdés csak az, hogyan élsz velük. Találd meg

Tovább ...

Mutasd magad! – Az arculat ereje I.

Mutasd magad! - Az arculat ereje I.

Mindenkinek szüksége van egyedi, megkülönböztető vonásokra, hogy felismerjék, emlékezzenek rá. Személyek esetében a mások számára láthatóvá tett, azonosítást segítő „jelek” (aláírás, stílus) hosszabb időn keresztül alakulnak ki. Egy vállalkozásnak sokkal kevesebb ideje van, mert már születésekor kiforrott, látványos és hiteles egyéniséggel kell rendelkeznie. Arculattal, amely maximálisan támogatja

Tovább ...
4 / 5 oldal12345
1

Miért válasszon minket?

Teljeskörű, kreatív, eredményorientált megoldásaink vannak. Gyorsaságunkat átgondolt szakmaiság támogatja. Az általunk képviselt marketing és pr a sablonoktól eltérő, újszerű.

Többek vagyunk és többet adunk, mint mások.
4

Mikor van ránk szükség?

Ha nem működik hatékonyan a cég, nincs bevétel. Ha új, megújuló stratégia szükséges. Ha változás előtt áll. Ha még senki nem figyelt fel cége tevékenységére. Ha a tervek jók, de nem valósulnak meg.

Ha más tanácsadókban sokat csalódott, itt az idő az egymásra találásra!
3

Kérdezzen, kérjen ajánlatot!

24 év a marketing és a public relations területén; szakmailag kompetens online marketingben jártas kollegák. Kreatív megoldások és gyors, precíz kivitelezés. Weboldal, Facebook, Adwords, Analytics, grafika, sajtó, pr?

Nézze meg szolgáltatásainkat! Válasszon minket!
5

Gyakornoki program Budapest

Ha valódi gyakorlatot szeretnél szerezni a marketing, a public relations és az újságírás területén, akkor ne habozz jelentkezz hozzánk gyakorlatra! Nincs kávéfőzés és fénymásolás, van viszont komoly és igazi munka.

Csak akkor jelentkezz, ha tényleg a marketing és a kommunikáció érdekel!

Pin It on Pinterest