Boszorkánybazár logó

A Boszorkánybazár számára weboldal híján, csak a Facebook oldal elindulásához volt szükség logóra.

Boszorkánybazár logó - PRove Kommunikáció ReferenciaA boszorkány mint motívum használata alap volt. Az egyetlen kihívást csak az jelentette, hogy ne legyen nagyon félelmetes az alakja. A logó körszerű kialakítása akár a világ körforgását is szimbolizálhatja, míg a benne lévő kétszínes kontrasztok a jó és rossz oldalt is jelenthetik. A színek és a betűtípus kiválasztásánál arra törekedtünk, hogy a célcsoport a lehető leghamarabb azonosítani tudja a vállalkozást. A Facebookon is látható legyen, illetve minél boszorkányosabb hatást érjünk el. A kontraszt érdekében két színt alkalmaztunk, a feketét és a narancssárgát.

Ha kíváncsi további, általunk készített logó referenciákra kattintson IDE, vagy nézze meg ezt a menüpontot!