Marketing mini MBA

Marketing mini MBASok vállalkozás nem engedheti meg magának, hogy teljes állásban foglalkoztasson valakit, aki a marketinggel foglalkozik. Sőt, sok kkv esetében az is gyakori, hogy a feladatokat nem egy személy látja el. Tapasztalataink szerint számukra hasznos kétnapos mini MBA marketing képzésünk, amely érthetően magyarázza el az alapokat és gyakorlati szempontokat figyelembe véve több részterületet is érint.

 

1. nap – Marketingstratégia

Marketingstratégia online és offline
Marketing és piackutatás
Makrokörnyezeti analízis, stakeholder analízis, iparági analízis
Marketing szempontú cégaudit
Szintézis eszközök: portfolió-tervezés, SWOT
Online marketing, közösségi marketing

2. nap – Marketingkutatás, Vásárlói magatartás, Marketing mix, Promóció

Vásárlói magatartás
Szegmentálás, Célpiacválasztás, Pozícionálás
Termék és márka
Benchmarking, konkurencia- és értéklánc analízis
Disztribúció, árstratégia, marketingkommunikáció
Public Relations
Ügyfélkezelés