A nemzetközipiacra-lépés, terjeszkedés komoly és hosszú távú stratégiát, döntést igényel.

De mikor jön el a megfelelő pillanat, milyen cégformát válasszunk, egyáltalán mik az előnyök és a hátrányok? A kérdések megválaszolásában és a megvalósításban is segíthetünk.

A nemzetközi piacra lépés sikeréhez jó termékre vagy szolgáltatásra és átgondolt stratégiára van szükség. 

Németországtól Anglián át Amerikáig ismerjük a stratégiákat és a marketing vagy reklámpiaci lehetőségeket. Ám a piaci bevezetés és a multinacionális marketingtevékenység sok folyamata költséges dolog. Igaz ez akkor is, ha kilépünk az országhatáron kívülre. Többen hajlamosak vagyunk beleesni abba a hibába, hogy elhiszik a nyilvánvaló tévedést miszerint: rohanó digitalizált világunkban mindent el lehet intézni virtuálisan.

Minden más hiedelemmel ellentétben a nemzetközi piacra lépés megvalósítható és sikeres folyamat lehet a helyi feltételek, kultúra és környezet ismerete mellett „csak” stratégiai tervezésre van szükség.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT! - Nemzetközi piacra lépés