Hátrányos helyzetűek – a turizmus kihasználatlan területe

A KSH hivatalos adatai szerint 2015 márciusában:

  • a külföldi vendégek által eltöltött éjszakák átlagszáma 6,4,
  • a belföldi vendégeké 8,8%-kal nőtt az egy évvel korábbi szinthez képest.
  • A kereskedelmi szálláshelyek vendégéjszakákban mért vendégforgalma összességében 7,5%-kal bővült.
  • A szálláshelyek – folyó áron számolt – bruttó árbevétele 8,2%-kal emelkedett.

 

Turizmusban dolgozik és érzi már a verseny szorító nyomását?
Mindent megtesznek a lehetőségek kihasználása érdekében?
Minden potenciális célcsoporttal foglalkoznak?

 

A legtöbben elfelejtik a hátrányos helyzetűeket, rokonaikat és barátaikat!

Ne tartozzon közéjük! Szerezzen versenyelőnyt!

 

Minden negyedik embernek van legalább egy fogyatékossággal élő családtagja, barátja. Európai átlagban az 50 év felettiek 33%-a hátrányos helyzetű (szerzett fogyatékosságnak köszönhetően).

De el kell tudni érni őket, tudni kell együttműködni velük!

A PRove Kommunikáció a magyar piacon elsőként biztosít olyan tréningeket, marketingszolgáltatásokat és -tanácsadást, amely a hátrányos helyzetű célcsoport hatékony elérését vagy aktív bevonását segíti. Továbbá a turizmus területén dolgozó alkalmazottak célcsoporttal szembeni viselkedését, attitűdjét és készségeit fejleszti. Cégünk – mindenki számára elérhető alapvető tréningei mellett – olyan egyedi tréningeket fejlesztett ki, mely a szállodában dolgozó szakemberek számára – szakmai területükhöz igazítottan – kínál fejlődési és bevételszerzési lehetőséget.*

 

Hogyan adjuk el szállodánkat hátrányos helyzetűeknek?Hogyan adjuk el szállodánkat hátrányos helyzetűeknek?

(Értékesítési tréning a hátrányos helyzetűek célcsoportjára építve. Egyik változata az értékesítő kollegák számára lett kialakítva, másik változata a recepciós, spa, wellness, és éttermi részen dolgozó kollegák szemléletét fejleszti a helyi eladás segítésére)

 

Hogyan kommunikáljunk hatékonyan a hátrányos helyzetűek célcsoportjával?Hogyan kommunikáljunk hatékonyan a hátrányos helyzetűek célcsoportjával?

(alapvető kommunikációs tréning a szálloda összes dolgozója számára)

 

Az idegenvezetés és élménymenedzsment hátrányos helyzetűek számára.Az idegenvezetés és élménymenedzsment hátrányos helyzetűek számára.

(Tanácsadással összekötött tréning a helyi lehetőségeket figyelembe véve.)

 

Akik hittek trénereinknek, marketingtanácsadónknak, és figyeltek a célcsoportra felbecsülhetetlen mértékű előnyhöz jutottak és megtapasztalták az akadálymentes turizmus iránti kereslet ugrásszerű növekedését.

A tréningekkel kapcsolatban további információt és személyre szabott árajánlatot kérhet.

 

* Tréningjeinket minden esetben hátrányos helyzetű személy bevonásával tartjuk.