Az online piackutatás címszó alatt akár két dolgot is érthetünk. 

Az egyik, hogy részletesen megvizsgáljuk egy cég online piacon betöltött szerepét. Így a piackutatás alkalmas lesz arra, hogy az érdeklődő és vásárlói kört célorientáltabb marketinginformációkkal tudjuk elérni.

A másik, hogy az internetpenetráció növekedésével egyre több ügyfél fordul bizalommal az adatfelvétel online formája felé, felismerve a benne rejlő lehetőségeket. Mára már az online piackutatás egyre szélesebb körben alkalmazandó, amely hatékony adatfelvételi módszerré nőtte ki magát. Többféle online mintavételi módszer alkalmazásával biztosítjuk ügyfeleink számára a piackutatás kiértékelhető és torzításmentes adatait.

Az online piackutatás árai kedvezőek mind a primer, mind a szekunder adatok esetében. Jóval egyszerűbb az adatfeldolgozás is, esetenként időt spórolva ezzel az ügyfél számára. Bizonyos esetekben lehetőség nyílik a folyamatos nyomon követésre és a részeredmények azonnali lekérésére.

Az online piackutatásban leggyakrabban használt módszerek lehetnek kvalitatívak és kvantitatívak egyaránt. A mindenki által alkalmazott piackutatási módszereket szinte maradéktalanul felölelik és a kérdező semmilyen formában nem befolyásolja a válaszadót.

A közreműködésünkkel végzett online piackutatás maradéktalanul hozzájárul a vállalati döntéshozatalhoz. A mi feladatunk, hogy a releváns online és piaci adatokat, információkat szisztematikusan és célorientáltan gyűjtsük, azokat feldolgozzuk és elemezzük. A feltárt összefüggések megismerése után elemzéseket, előrejelzéseket készítünk ügyfeleink számára, amelyekkel az adott vállalkozások marketing-eszközrendszerének eredményes alkalmazását tudjuk támogatni.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!