Szolgáltatásainkkal és minden online marketing tevékenységünkkel hozzájárulunk ügyfeleink sikeres stratégiaalkotás, stratégiai tervezésének azon részeihez, amelyek kifejezetten a hosszú távú szervezeti célok, az erőforrások, valamint a marketinglehetőségek összehangolására vonatkozó elképzelések összességét foglalják magukba.

Segíteni tudunk minden olyan vállalkozásnak, ahol még a stratégiai tervezés szakasza előtt állnak. A mi szakértelmünkkel sikerülhet egy olyan stratégiaalkotás, amelynek végeredményeként a marketing nem céltalan pénzköltés, hanem pénzügyileg mérhető, gazdasági előny.

StratégiaalkotásA stratégiaalkotás folyamatát általában egy Online Marketingaudit előzi meg, amely értékeli egy vállalkozás, személy, szolgáltatás, ügy vagy termék online és/vagy offline jelenlét. Ez egyfajta ellenőrzési pontot, mérföldkövet is jelenthet a cég életében. Hiszen nem csak ellenőrzi a folyamatokat, eszközöket, csatornákat, végrehajtókat és közreműködőket, hanem meghatározza a helyes, vagy inkább a leghatékonyabb, legcélravezetőbb irányt is.

Mi nemcsak a legjobb eszközöket, sokkal inkább a legoptimálisabb, ár-érték arányban a legkedvezőbb piaci jelenlétet segítünk megtalálni.

Az auditálás vége minden esetben egy írásos dokumentumban rögzített anyag, amely beemelhető egy marketingtervbe vagy része lehet a marketingstratégiának. Tudjon meg többet Online Marketingaudit szolgáltatásunkról! 

Az internetmarketing szolgáltatásunk során olyan marketingtevékenységeket, -eszközöket és -módszereket alkalmazunk, amelyek esetében az ügyfelünk által meghatározott célcsoport tagjainak elérését meggyőzését és befolyásolását, illetve a piackutatást is az online felületre vonatkozóan végezzük el. Úgy alakítjuk ki vagy át megrendelőnk weboldalát, hogy az minél jobb befolyásoló, és vásárlásra ösztönző képességgel rendelkezzen. Azaz, minél több potenciális vevő látogasson el a megbízónk oldalára rövid időn belül. Az internetmarketing szolgáltatásunkhoz a következők tartoznak. Honlapok szakértői kezelésén kívül e-mailek és az elektronikus kereskedelemhez szükséges marketing folyamatok kezelése és felügyelete is.

Ezért az internetmarketing során három speciális területre szükséges koncentrálni,

úgymint a webmarketingre, az e-mail marketingre és nem utolsó sorban a közösségi marketingre. A webmarketing során minden olyan szükséges és indokolt marketing tevékenységet végrehajtunk, amivel az ügyfelünk számára biztosítani tudjuk az online kereskedelem növekedését. Valamint az interneten megjelenő vagy hirdető reklámok számának gyarapodását, emellett a Google keresésekből fakadó találatok emelkedését is lehetővé tesszük az optimalizálás alapján.

Az e-mail marketing egyértelműen magába foglalja azokat a marketing tevékenységeinket, amelyek a megrendelőnk jelenlegi és leendő ügyfeleinek kiküldött elektronikus üzenetekhez elengedhetetlenek. Ilyen például az e-mailben megfogalmazott szöveg megírása és esztétikai tálalása. A közösségi médiában folytatott marketing tevékenységeink során mindig az adott piaci terület és időszak legpotenciálisabb csatornáira koncentrálunk. Így most a Facebook, a Twitter, az Instagram, a Linkedin és a YouTube oldalakba adjuk a legnagyobb erőfeszítéseinket. De foglalkozunk a következőkkel is: Pinterest, VK, Vimeo, Tik-tok.

KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!